“Prima ontbijt”

Geschikt voor: Romantisch, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Ontbijt
Wijk: Midtown
25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een lange tafel voor een gezamenlijk ontbijt is erg leuk. Je krijgt er prima brood. De chocolademelk is ook prima. Het is echter niet goedkoop.
De broodjes voor de lunch zijn uitstekend maar $15 per stuk is niet echt goedkoop.
Er is er nu ook een in Central park.

21 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Plus:
-ruim opgezet
-alles vers, van fruit, brood tot sapjes
-vriendelijke bediening

Min:
-brood ziet er erg lekker uit maar is heel stug/dicht

Op een hoek gelegen (58th / 7th street) een mooi adres voor ontbijt.

Alles vers, ruim aanbod (zacht eitje :-)) en vriendelijke bediening.

Kom ik hier terug ? JA!

Aanbod 9
Kwaliteit 8,5
Bediening 8
Prijs 8
Hygiene 8

8 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een lange wandeling in het Central Park is dit de perfecte tussenstop!

Lekkere lunch en eerlijke prijzen!

10 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier ontbeten. De wafels met banaan en speculoos zijn overheerlijk. De chiapudding was ook erg lekker. Bediening voor Amerikaanse begrippen niet heel vlot maar dat vinden wij geen probleem. Gewoon een leuk adresje voor een redelijk geprijsd ontbijt!

22 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere broodjes. Voor toeristen met de NEW york pass , ze zitten naast de fiets verhuur voor Central park uit het boekje

Hier voor of na lekker lunchen

In Le Pain Quotidien geweest? Deel je ervaringen!