Estherkraal

Prima hotel op een geweldige locatie

Beoordeling van World Center Hotel
4,0 van 5 bollen25 jul 2019 beoordeeld
Mocht ik nogmaals naar NY gaan, dan ga ik zeker weer naar dit hotel. Perfect gelegen, goed bereikbaar met de metro. Mooie schone kamer. Van 17-18 uur gratis wijn, drankjes, fruit, nootjes en m&m's. Het hotel heeft een wasruimte waar je gratis gebruik van kunt maken. Verder is het rooftopterras de perfecte locatie voor een ontbijt.
Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Word beloond met One Key
Roomservice
6.4 km van World Center Hotel
Meer hotels in New York bekijken
Beoordeeld op 6 mei 2019

Balkon van de “standaard” queen kamers wat aan de kleine kant. We kregen een free upgrade naar een grote suite met een balkon/terras van ongeveer 30m2 met mooi uitzicht. Klein maar handig keukentje. Bedden heerlijk. Mooi uitzicht op One Tower vanuit restaurant op de 20e verdieping.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 29 oktober 2018

De kamers zijn niet echt groot maar wel schoon.
Elke dag schoongemaakt.
Het hotel ligt op een goede plek
Het personeel is vriendelijk en bereid te helpen bij vragen.
Mooi uitzicht in het restaurant op de 20e verdieping
Eten zowel in de avond als het ontbijt is van goede kwaliteit.

kortom
Geen verkeerde keuze dit hotel
groetjes
Carla

Kamertip: het is wel gehorig
Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 2 mei 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel was echt een topper! Locatie is top, service was top en kamers zijn ook goed. Het fijne aan het hotel is ook dat het koffie, gratis flesjes water die je steeds kan vullen aanbiedt. Verder wat te snacken en fruit wordt er aangeboden. Ik deed steeds in een koffiebeker wat zoutjes met m&m’s met een deksel. Kon je het overal naar toe nemen. Verder kan je overal goed naar toe wandelen of een taxi pakken. Genoeg restaurantjes in de buurt. Bill’s zit om de hoek en is goed betaalbaar. In het hotel zit op de 20ste verdieping de roofbar/restaurant. Ook erg mooi met uitzicht op de wtc. Verder kan je sporten( viel ook niet tegen aan apparatuur) Hebben overal gebruik van gemaakt maar kan ook gewoon. Dus voor locatie,prijs en extra’s zeker een topper.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 4 september 2017 via mobiele applicatie

Pro:
- uitzicht (betalend) vanuit kamer op 9/11 en World Trade Center
- elke dag bedden opgemaakt, koffie aangevuld en verse handdoeken
- gratis water en flesjes op elk verdiep
- uitzicht vanuit restaurant/bar en vanop het zonneterras
- veilige en rustige ligging met alles wat je nodig kan hebben in de buurt en ook goede metroverbindingen
- voldoende kasten en lades om je spullen op te bergen in de kamer

Contra:
- personeel is zeer kortaf, eigenlijk niet vriendelijk, geven ook zeer weinig info en al helemaal geen spontane info mee. Een goeiedag als je binnenkomt of weggaat kan er niet af. De laatste dag werden we eerst voorgelogen dat we de shuttle naar de luchthaven niet opnieuw moesten betalen en daarna ook nog eens afgewimpeld dat zij geen taxi bellen en we maar blok om moeten lopen om er eentje tegen te houden (duidelijk overstuur na de nare ervaring met de chauffeur van de shuttle en met 3 koffers!)
Qua klantenservice en omgang echt een dikke 0!
- we boekten een superior room, maar ik betwijfel of deze wel superior was
- bar/restaurant sluit vroeg, om 22u50 kon het nog nét nadat we gezegd hadden dat het maar om 1 drankje ging
- geen toeristische info aanwezig in hotel
- verwarring tussen World Center hotel en het ernaast gelegen QC hotel. Is eigenlijk gewoon 1 hotel! Echter moet je binnen je blok blijven? De ene dag waren de tussendeuren open, de andere dag weer niet? Rare situatie.
- bij de afrekening stond een kost van 20 dollar voor de '2de persoon'? Geen idee wat dit is, tenslotte boek je een 2pers kamer?

Dubbel gevoel bij dit verblijf. Thans zijn wij geen moeilijke klanten, we reizen veel en hebben ook al in minder goede hotels geslapen waar we toch een beter gevoel aan overhielden. Vriendelijkheid kost namelijk niets!!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 9 juni 2015

Het was gewoon het beste hotel van allen die wij in de diverse wereldsteden
hebben bezocht. Een pluim voor de personeelsleden en de manager. Wij zullen dit hotel zeker voorstellen aan vrienden en familie.

Datum van verblijf: juni 2015