Beoordeeld op 26 december 2017 via mobiele applicatie

Locatie van het hotel is prima, dicht bij uitvalswegen waaronder autosnelweg taxi’s Subway en bussen. Kleine wandeling naar de hudson. Qua service prima geholpen door de frontdesk en dagelijks bijvullen minibar en lakens.

Datum van verblijf: december 2017
Reistype: Reisde alleen
Tim_Meyer_Andaz, General Manager van Andaz Wall Street, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2018

Dear M M,

We thank you for sharing your positive feedback with us. We are happy to hear you enjoyed our services, central location and complimentary amenities. We look forward to welcoming you back. Please let us know if we can assist in making future reservations.

Warm Regards,
Tim

Beoordeeld op 20 juni 2016 via mobiele applicatie

Prima, luxe hotel. Heel erg fijn dat de minibar elke dag gratis wordt aangevuld, dat je koffie en thee kan pakken in de lobby en dat er zelfs een happy hour is waarbij je gratis wijn kan drinken. De kamer zelf was erg ruim en van alle gemakken voorzien. Qua locatie zit je bij wall street iets verder van alles af, maar met de metro in de buurt vonden we dit geen probleem.

Datum van verblijf: december 2015
Beoordeeld op 11 juni 2014 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier voor 3 nachten en het was fantastisch.
Kamers zijn modern en netjes. Drank in de minibar is gratis (niet alcoholisch) net als snacks zoals bv chips.
Mooie ligging op wall street niet ver van de gratis ferry die je rond het vrijheidsbeeld vaart. Ook de metro is vlakbij dus makkelijk om van jfk airport aan hotel te geraken. Aan de overkant van de straat is een supermarkt waar lastminute benodigdheden kunnen gekocht worden (adapter voor stopcontact bv).

Beoordeeld op 28 april 2014

Bijna niets aan te merken; zeer vriendelijke service, snacks, goede koffie, fietsen, wijn etc. waar je de gehele dag gebruik van kan maken. Mooie ruime inrichting, cocktailbar, prima eten, en grote moderne kamers. Zelfs de omgeving is prima; vrij rustig met een aantal barretjes en restaurantjes. De metro brengt je overal. Geen echte minpunten.

Datum van verblijf: april 2014
Beoordeeld op 26 april 2014

Erg leuk hotel in rustig Financial District. Wat het cool maakt is het open karakter: vriendelijk personeel, fietsen die klaar staan, altijd lekkere koffie. Verder heel belangrijk: grote en complete kamers, geen leuke bar, gratis snacks en drankjes en behoorlijk goede wifi.

Datum van verblijf: april 2014
Beoordeling verzameld in samenwerking met Andaz