Beoordeeld op 5 mei 2016

Redelijk hotel midden in New York (Manhattan) op 5 minuten loopafstand van Times Square. Door centrale ligging goede uitvalsbasis naar bezienswaardigheden. Onze 4-persoonskamer was vrij klein. Geen gebruik gemaakt van het restaurant. Aangenaam ontvangst , zeer behulpzaam en supervriendelijk personeel, vooral Charisma. Gratis flessen water te verkrijgen. Taxiservice naar luchthaven.

Verbleef: april 2016
Michelle C, Manager van Four Points by Sheraton Midtown - Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 mei 2016

Hello Yvovd,

Thank you for your most recent comment we are pleased to know that you enjoyed your stay with us.

We hope to see you soon.

Beoordeeld op 4 mei 2016

Redelijk hotel midden in New York op loop afstand van Times Square, naast metro ingang en 20 minuten van Central Park. Geen gebruik gemaakt van het restaurant. Tot de 8e verdieping kijk je tegen de Bus terminaal.

Kamertip: Kies een hogere verdieping
  • Verbleef: april 2016, reisde met familie
Michelle C, Manager van Four Points by Sheraton Midtown - Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 mei 2016

Thijs R,

Thank you for your comments.

Regards

Beoordeeld op 14 november 2015 via mobiele applicatie

Aangename ontvangst , zeer behulpzaam en supervriendelijk personeel . Lekker ontbijt met verschillende keuzes! Supercentrale ligging op wandelafstand van vele bezienswaardigheden. Mooie kamers , dagelijks vers water , klein snackje en drankje in lobby. Taxiservice naar luchthaven

Verbleef: november 2015, reisde met familie
Michelle C, Manager van Four Points by Sheraton Midtown - Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 november 2015

We appreciate your most recent review on Tripadvisor. We appreciate you taking time out of your day. We hope to see your back very soon.

Cheers!

Beoordeeld op 23 mei 2015

Het Four Points by Sheraton hotel ligt centraal in New York Manhattan, tussen 8th and 9th avenue op de 40th Street. De centrale ligging is erg handige om overal naar toe te reizen, lopen of met de metro in NY city.

• Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
Alicia L, Manager van Four Points by Sheraton Midtown - Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 mei 2015

JoseXYZ:
Thanks for posting on Trip Advisor. I am glad to hear that you enjoyed our location, which is central and has some great restaurants within walking distance.

Beoordeeld op 5 maart 2014

Four Points by Sheraton Midtown - Times Square is een perfecte uitvalsbasis tijdens een verblijf in New York. De locatie is echt top; binnen 5 minuten sta je midden op Times Square. Daarnaast is de metro zeer dichtbij met verbindingen naar verschillende plekken in de stad. Het personeel is vriendelijk, de kamers zijn ruim en netjes. Ik zou zeker terug komen!

• Verbleef: februari 2014, reisde met familie
Jturano1, General Manager van Four Points by Sheraton Midtown - Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2014

Thanks for the wonderful review. We are glad that you found our hotel to be a great central base. We look forward to having you back.

Regards,
Joseph