Manieren om Broadway te ontdekken
175 beoordelingen
vanaf US$ 95,75
vanaf US$ 102,37
Beoordeeld op 7 augustus 2019

Als je 's avonds een rondje over Broadway loopt, is het precies als in de film. De muziek die overal gespeeld wordt, de sfeer die er hangt en de constante drukte maakt het een echte beleving

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 25 juni 2019

Kleine en grote theaters, pik een voorstelling mee, het is zeker de moeite waard. Het is er erg druk maar eigenlijk best gezellig.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 11 juni 2019

Hoge gebouwen, winkels en heel veel mensen. dat was wat ik zag op Broadway. Het bevestigd mijn beeld van New York. Druk en gezellig. Op nummer 739 vind je het gezeillge Cozy restaurant.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 4 juni 2019

Viel tegen, als je geen shows gaat kijken heb je hier weinig te zoeken. Grote billboards zijn impossant maar als je ze gezien hebt ...

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 24 mei 2019

Prachtige straat. Met mooi winkels en theaters. En gebouwen zijn ook prachtig. Verder veel gelopen oa op de Broadway.

Datum van activiteit: mei 2019