“Lekker eten ”
Beoordeling van Saju Bistro

Saju Bistro
Reserveren met OpenTable
Saju Bistro is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 498 van 15.866 Restaurants in New York
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Wijk: Midtown
8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon gaan vragen of ze nog een tafel hadden en ja we konden nog binnen. Rustige sfeer geen te drukke bedoening met muziek enzo. Gezellige decoratie en vriendelijke bediening. Wij hebben beide een steak friet genomen en die was heel lekker met warme groentjes bij. Het is er iets duurder maar toch de moeite. Je kan er even ontsnappen aan de drukte van de stad.

5 januari 2017 beoordeeld

Een Fransman in new york!
Mooie bistro en lekkere Franse keuken: bouillabaisse en soupe à l'ognon tegen betaalbare prijzen

19 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De sfeer in dit restaurant is Europees.
Heel nostalgisch en warm interieur.

De medewerkers zijn ongelofelijk gastvriendelijk en zullen niet nalaten tips te geven voor een bezoek aan de toppers.

De keuken zeer gevarieerd en ongelofelijk lekker. Zeer goeie prijs / kwaliteit.

Na 5 jaar NY bezoeken , vind ik deze een van de beste plaatsen.

Bedankt voor de super namiddag in jullie restaurant!

10 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We sliepen in het naastgelegen hotel Mela. Zij raden je aan om hier te ontbijten. Prima ontbijt. De eieren waren heerlijk. Echter 40 dollar om met zn 2en een broodje te eten vind ik aan de hoge kant.

3 februari 2016 beoordeeld

Twee keer ontbeten en een keer lunch. Goede bediening, goede kwaliteit eten. Deels franse keuken, deels amerikaanse keuken.

In Saju Bistro geweest? Deel je ervaringen!