“Lekker ontbijt”
Beoordeling van Saju Bistro

Saju Bistro
Reserveren met OpenTable
Saju Bistro is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 525 van 15.901 Restaurants in New York
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Midtown
10 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We sliepen in het naastgelegen hotel Mela. Zij raden je aan om hier te ontbijten. Prima ontbijt. De eieren waren heerlijk. Echter 40 dollar om met zn 2en een broodje te eten vind ik aan de hoge kant.

Datum van bezoek: februari 2016

3 februari 2016 beoordeeld

Twee keer ontbeten en een keer lunch. Goede bediening, goede kwaliteit eten. Deels franse keuken, deels amerikaanse keuken.

Datum van bezoek: januari 2016
20 mei 2015 beoordeeld

Heerlijk ontbijt, pannenkoeken met slagroom, french toast, eieren alles smaakt geweldig. Service is ook top. en qua prijs ook zeker ok

Datum van bezoek: mei 2015
18 mei 2014 beoordeeld

2 x ontbeten en 1 x diner! heel gezellig! veel Belgische biertjes! Dicht bij Broadway en Times Square, maar toch rustig!

Datum van bezoek: september 2013
27 december 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor deze prijs had ik meer verwacht. Mijn steak was qua smaak goed maar te koud.

De ober had de grootste moeite om water in het glas te krijgen. En dat vier keer.

De etiquette voor het uitserveren van het eten waren ver te zoeken.

En bij een negatief antwoord op de vraag of nog wat na wilde bestellen, werd direct de rekening uit de achterzak gehaald. Deze was dus al voorbereid.

Niet voor herhaling vatbaar.

In Saju Bistro geweest? Deel je ervaringen!