“Prachtige Kathedraal!!”

Vanaf
Small-Group New York kerstvakantie wandeltocht
Geclassificeerd als nr. 6 van 1.137 dingen om te doen in New York
6 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Best wel een indrukwekkende Kathedraal tussen de torens. Bij het binnen gaan moet je de rugzak laten controleren en voor de rest mag je vrij rondlopen. Er is geen entree geld. Grote kathedraal met prachtige beelden. Wij zijn in de voormiddag geweest en er was echt weinig volk. Je mag er foto’s nemen en er is een kleine giftshop. Indrukwekkende glasramen. Zeker een aanrader om te doen in New York. Ongeveer een half uurtje geweest.

23 augustus 2018 beoordeeld

Dit is een prachtig gebouw , zeker het bezoeken waard , ook indrukwekkend is om te zijn hoe de torens in het niets verdwijnen naast de talrijke wolkenkrabbers.

21 juli 2018 beoordeeld

Zo hectisch en lawaaierig aan de buitenzijde, zo kalm en sereen is het er binnenin. Hierdoor komt ook aan de binnenzijde het majestueuze aspect van dit fraai gerestaureerde bouwwerk nog beter tot zijn recht.

31 mei 2018 beoordeeld

De kathedraal heeft prachtige brandglazen ramen, toch is het er opmerkelijk licht binnen. Mooie zijkapellen, het geheel geeft een heel ontspannen en rustige indruk

Bekijk meer beoordelingen
24 mei 2018 beoordeeld

We zijn niet verder in de kerk geweest, omdat er ook weer een security check was, maar je kunt wel een kaarsje aansteken. We zijn niet verder gegaan, omdat we niet zo'n zin hadden in weer een check. Maar wel foto's gemaakt, mooi

In St. Patrick's Cathedral geweest? Deel je ervaringen!