Vandaag geopend: 07:00 - 20:30

vanaf US$ 25,00
vanaf US$ 25,00
vanaf US$ 49,00
Beoordeeld op 24 mei 2018

We zijn niet verder in de kerk geweest, omdat er ook weer een security check was, maar je kunt wel een kaarsje aansteken. We zijn niet verder gegaan, omdat we niet zo'n zin hadden in weer een check. Maar wel foto's gemaakt, mooi

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 21 mei 2018

Deze kathedraal is natuurlijk nog niet zo oud, maar imposant, licht en een baken van rust in de drukke stad.

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 10 mei 2018 via mobiele applicatie

Mooie kathedraal. Tijdens ons bezoek was er een mis bezig, waar je rustig omheen kan lopen. Rustoord tussen alle hectiek van NY.

Beoordeeld op 29 april 2018 via mobiele applicatie

St. Patrick's is de aartsbisschoppelijke kathedraal van de stad. Hij is niet zo reusachtig als St John the Divine in Harlem maar wel indrukwekkend. Misschien is het wel een beetje gek zo'n klassiek gebouw tussen alle wolkenkrabbers te zien maar als je een poosje in Manhattan bent, kijk je er al snel niet meer van op. Je vindt de contrasten spoedig normaal. Een kaarsje branden kost $ 2,- wat we wel wat prijzig vinden maar het is een mooie kerk. Wat ik apart vond, is dat de kaarsen aan St Kilian gewijd waren maar ik ben als niet-katholiek niet van alle heiligen bekend.

Beoordeeld op 29 april 2018

Prachtige Kathedraal ... mooie beelden, glaswerken en indrukwekkend gebouw... Alles ziet er mooi, verzorgd en geeft indruk !