“Indrukwekkend....en wat een rust”
Beoordeling van St. Patrick's Cathedral

Vanaf
Eendaagse sightseeingtour met gids door New York
Geclassificeerd als nr. 6 van 1.135 dingen om te doen in New York
21 mei 2018 beoordeeld

Deze kathedraal is natuurlijk nog niet zo oud, maar imposant, licht en een baken van rust in de drukke stad.

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie kathedraal. Tijdens ons bezoek was er een mis bezig, waar je rustig omheen kan lopen. Rustoord tussen alle hectiek van NY.

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

St. Patrick's is de aartsbisschoppelijke kathedraal van de stad. Hij is niet zo reusachtig als St John the Divine in Harlem maar wel indrukwekkend. Misschien is het wel een beetje gek zo'n klassiek gebouw tussen alle wolkenkrabbers te zien maar als je een poosje in Manhattan bent, kijk je er al snel niet meer van op. Je vindt de contrasten spoedig normaal. Een kaarsje branden kost $ 2,- wat we wel wat prijzig vinden maar het is een mooie kerk. Wat ik apart vond, is dat de kaarsen aan St Kilian gewijd waren maar ik ben als niet-katholiek niet van alle heiligen bekend.

29 april 2018 beoordeeld

Prachtige Kathedraal ... mooie beelden, glaswerken en indrukwekkend gebouw... Alles ziet er mooi, verzorgd en geeft indruk !

Bekijk meer beoordelingen
28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een bezoek aan de St. Patricks Cathedral mag zeker niet ontbreken bij een bezoek aan NY.
Wij waren er op zaterdagochtend waar de drukte nog meeviel.
Prachtig gebouw tussen de vele wolkenkrabbers.

In St. Patrick's Cathedral geweest? Deel je ervaringen!