“Schitterend”

Vanaf
Small-Group New York kerstvakantie wandeltocht
Geclassificeerd als nr. 5 van 1.137 dingen om te doen in New York
7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst werden onze tassen en jassen gecontroleerd en daarna kon je doorlopen. Een schitterend koor zong op de achtergrond. De kathedraal is erg mooi, zeker de moeite waard om naar binnen te gaan en een kaarsje te branden om vervolgens gewoon even een moment in rust in deze drukke stad te nemen!

2 april 2018 beoordeeld

De eerste keer liepen wij per ongeluk tegen dit gebouw aan. Het valt meteen op! Een spierwitte kerk, tussen allemaal mega gebouwen in. Zo indrukwekkend als dat de kerk van buiten is, dat is ie van binnen ook. Prachtige beelden en afbeeldingen. Ik ben niet gelovig, maar deze kerk moet je echt bezoeken als je in New York bent.

2 april 2018 beoordeeld

Prachtige kathedraal tussen de wolkenkrabbers op 5th avenue. Als je hier aan het struinen of shoppen bent loop even binnen. Hele mooie kathedraal van binnen en buiten.

10 maart 2018 beoordeeld

Deze mooie kerk ligt midden in NY tussen alle wolkenkrabbers.
Van binnen is het erg mooi, en zeker de moeite waard om naar binnen te gaan.

Bekijk meer beoordelingen
13 februari 2018 beoordeeld

In de enorme drukte die er in New York heerst, een oase van rust. Het is een contradictorisch zicht: de vele moderne wolkenkrabbers en daar tussen een "kathedraal". Op het moment dat wij er waren, stond er enorme wachtrij om de kathedraal te bezoeken. Er was een evenement aan de gang, doch het bezoek aan de kathedraal even aan ons laten passeren.

In St. Patrick's Cathedral geweest? Deel je ervaringen!