“Perfect”
Beoordeling van Unlimited Biking

Unlimited Biking
Geclassificeerd als nr. 17 van 195 Outdooractiviteiten in New York
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Activiteiten voor jonge kinderen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In Nederland maak ik veelvuldig gebruik van mijn fietsen. Ik was dan ook zeer benieuwd hoe het zou gaan in New York. Het was voor mij één van de leukste dingen die ik in New York gedaan heb. Zowel in Central Park als door de stad gefietst. Ondanks de drukte heb ik me geen moment onveilig gevoeld. De fietsen waren perfect. Lekker veel versnellingen en prima onderhouden. Bovendien was het personeel zeer vriendelijk.

10 mei 2018 beoordeeld

Wij gingen met gids DAN een tour door Central Park doen, grote groep (18p), eerst lopen naar CP, daarna fietsen. Dan stopte vaak om iets te vertellen over de gebouwen die je zag, de musea, de beroemdheden die er woonden en de wetenswaardigheden.
Je kan ook prima zelf fietsen, maar mist dan de (voor ons leuke) informatie over/ rondom het park.

6 mei 2018 beoordeeld

Met de explorer pas bij deze tour uitgekomen. Je haalt je fiets op ongeveer 2 straten van central park. In 2 uur door Daniël met stops door park gefietst. Daniël vertelt leuke Wetenswaardigheden met veel humor. Top gastheer! Ik denk dat als je in het park zonder gids gaat fietsen...... dat het dan eigenlijk alleen maar een park is. Met gids komt het tot leven.

Txs Daniël for the great morning ride!

Fam. Burgers

3 mei 2018 beoordeeld

Toen wij naar New York gingen hadden we van te voren een New York Explorer Pass gekocht welke onder andere was te gebruiken bij dit bedrijf. We wilden door Central Park fietsen. Onderweg naar dit bedrijf liepen we meerdere proppers tegen het lijf rondom Central Park die beweerden dat zij goedkoper en betrouwbaarder zijn dan Unlimited Biking. Zo zeggen zij dat je bij Unlimited Biking alleen het eerste uur gratis is met die Explorer Pass en dat je dan voor elk uur bij moet betalen. Echter is dit NIET waar. We konden de fietsen bij Unlimited Biking de hele dag gratis huren! Er is een optie om de fietsen de verzekeren voor $4,- Erg vriendelijk personeel en raden dit bedrijf iedereen aan.

Bekijk meer beoordelingen
18 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben genoten van de verassende en bijzondere historie en architectuur etc van Harlem. We twijfelde tussen fietsen in central Park of harlem. Gelukkig maakte we de juiste keuze! Harlem is echt gaaf! Central Park is natuurlijk leuk maar dat is elk park. Maar Harlem is met niks te vergelijken. Bob vertelde vol passie over zijn buurt waar hij opgroeide. Het Apollo theater waar Chris Rock nog uitgejouwd werd maar nu Madison Square garden uitverkoopt. Kortom, echt een aanrader !!!

BOB, thanks for the great tour!!! We hope you get more visitors to come and cycle with you through Harlem. It's beautiful architecture and history is iconic and we recommend it to everyone. If you haven't seen harlem, you haven't seen new york!

Reizigers die Unlimited Biking bekeken, bekeken ook

In Unlimited Biking geweest? Deel je ervaringen!