Beoordeeld op 23 augustus 2019 via mobiele applicatie

Na een lange wandeling, Even een drankje doen op de courtyard. Al snel bleek dat er geen table service was. Aan de desk een witte wijn en cola gehaald. De rekening 30 Dollar inclusief 15% service, terwijl er geen service was. Plastic glazen en warme Cola. Conclusie super slecht!!!!!Dus lekker ergens anders gaan zitten!

Datum van verblijf: augustus 2019
nypalace, General Manager van Lotte New York Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2019

Dear Balihenk,

Thank you for sharing your feedback. I am so sorry to hear of your disappointment and experience in our Courtyard. Please know that it is always our goal to exceed guest's expectations and that I have shared your feedback with our team. Thank you again for your visit and we hope to have the opportunity to welcome you back to Lotte New York Palace.

Beoordeeld op 4 juni 2019

heel goed hotel, prima bedden, proper, rustig ( ondanks 5 street ), ontbijt raad ik DELI aan om het hoekje. Wij vonden het wat duur in het hotel zelf. Verder een prima hotel. Ligt zeer centraal, snel bij de meeste bezienswaardigheden. December 2016

Datum van verblijf: december 2018
nypalace, General Manager van Lotte New York Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juni 2019

Dear 430ginoo,

Thank you for sharing your kind feedback. I am so glad to hear that you had such a comfortable stay in your guestroom and that you found our location to be so convenient within New York City. Thank you again for your visit and we hope to welcome you back to The Palace very soon!

Beoordeeld op 29 mei 2019

Wij verbleven voor een vader-dochter NY-trip in dit fantastische hotel. Perfecte ligging, grandeur en service. Ter illustratie: op weg naar het vliegveld komen we tot de ontdekking dat we onze huissleutels, autosleutel, cash en een iPad in save hebben laten liggen! Geen tijd meer om om te draaien, na een telefoontje met het hotel is een van de doormen met onze spullen een taxi ingestapt en achter ons aan gereden. Perfect op tijd werden wij weer herenigd met onze spullen

Datum van verblijf: mei 2019
nypalace, General Manager van Lotte New York Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2019

Dear 228hermanv,

Thank you for sharing your kind review. I am so delighted to hear that our staff delivered excellent service and were able to return your items to you before departing. Thank you again for your visit and we look forward to your next stay at The Palace!

Beoordeeld op 15 maart 2019

Ideale locatie , super goede kamers , vriendelijke service , komen hier zeker nog terug , het enige minpuntje : betalen voor Wi-Fi we lagen op 37 e verdieping met zicht op top of the rocks en kathedraal

Datum van verblijf: maart 2019
nypalace, General Manager van Lotte New York Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2019

Dear Guymilanan,

Thank you for sharing your kind feedback. I am so glad to hear that you found our location to be so convenient within New York City and that you found our staff to be so friendly. We hope to welcome you back to The Palace very soon!

Beoordeeld op 4 september 2017

Dit is niet echt een typisch New York hotel. Gelegen aan St Patricks Cathedral op Madison Avenue heeft dit hotel als een van de weinige een binnenkoer die toegankelijk is voor iedereen zonder dat er ook maar enige "horeca activiteit plaatsvind. Een oase in dit drukke deel van Manhattan.
Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. De ontvangst was hartelijk en professioneel.
Jammer is wel dat je net als in vele Amerikaanse hotels nauwelijks mogelijkheid hebt om te ontbijten, maar ja, overall vindt je wel een of andere gelegenheid om snel of minder snel te ontbijten.
Terwijl de kamer op zich vrij ruim was, was de badkamer aan de kleine kant. Geen aparte douche is wel jammer voor een hotel als dit.
Je merkt wel dat dit een hotel is dat lichtjes gedateerd is maar tegelijkertijd heeft het wel de charmes van een Amerikaans grand hotel.
Normaal is dit hotel behoorlijk prijzig, maar als je dit hotel tegen een gunstig tarief kan boeken, is het zeker een aanrader voor een trip naar New York. Het ligt heel centraal. Wandelafstand is misschien niet het juiste woord in New York maar alle belangrijke zaken liggen op een redelijke afstand van dit hotel.

Kamertip: De hoger gelegen kamers hebben een leuker uitzicht. Met een beetje geluk kan je de rivier zien.
Datum van verblijf: augustus 2017
nypalace, General Manager van Lotte New York Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2017

Geachte Raf D,

Bedankt voor het delen van uw recensie met ons.
Ik ben blij dat u uw verblijf genoten hebt. Bedankt voor uw feedback. Het zal zeker met het team worden besproken. Ik hoop dat je terugkomt naar je volgende verblijf. We kijken uit naar uw terugkeer.

Beste Wensen,