raouldm

Prima accommodatie!

Beoordeling van Pod Times Square
4,0 van 5 bollen1 jun 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
We hebben bij het Pod hotel Times Square 5 nachten verbleven.

De kamer was niet erg groot, maar dit wisten we van te voren en was verder voor ons geen probleem! Verder was alles schoon en helemaal prima.

Na een lange dag kwamen we ‘s avonds terug bij het hotel, toen onze kamer pas niet meer werkte en we terug kwamen bij de receptie bleek er een probleem te zijn waardoor we naar een andere kamer moesten. Dit was voor ons geen probleem! Hier kon niemand verder iets aan doen. De meneer die ons hielp was erg vriendelijk.

De volgende dag kwamen we erachter dat we wat dingen vergeten waren in de kamer. We konden dit helaas niet direct terug krijgen. Uiteindelijk was het item wel weer snel terecht.

De bar was erg leuk. Hier ook vriendelijk personeel en lekkere drankjes. Wat jammer was, is dat het buiten terras gesloten was (terwijl het wel heerlijk weer was)

Verder zeer tevreden over de accommodatie, locatie is top en goed te bereiken met het openbaar vervoer! We komen graag terug
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.6 km van Pod Times Square
  • Lol.travel
2.0 km van Pod Times Square
Meer hotels in New York bekijken
Beoordeeld op 25 oktober 2023

Super locatie. Heel Vriendelijk personeel. Bushalte voor de deur. Starbucks om de hoek. Supermarkt om de hoek. Heel veel eetgelegenheden op loopafstand. Je bent met 10 minuten lopen op broadway.
Wij gaan er zeker weer heen. Echt een aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 2 juni 2023 via mobiele applicatie

Basic hotel, met piepkleine kamers. Wij hadden de kamer met stapelbed. Heel weinig ruimte nog naast het bed en nergens een kast om je kleren weg te leggen . Hier zijn enkel haken voor voorzien in de kamer.Tijdens ons verblijf van 6 nachten hebben we ook enkel 2 maal een poetsvrouw gezien en zuivere handdoeken gekregen. Ook zijn we op een nacht wakker geschrokken van het brandalarm. Heel het hotel evacueerde en zo stond je om middernacht in je piama op Time Square. Beneden aangekomen van verdieping 15 vertelde de conciërge gepikeerd dat er niets aan de hand was en werd iedereen terug naar zijn kamer gestuurd. Excuses hiervoor niet gehad.

Datum van verblijf: mei 2023
Beoordeeld op 21 maart 2023 via mobiele applicatie

Keurig net hotel, warm ontvangst door David.
Schoon en personeel is erg flexibel, je kunt bijvoorbeeld je kamer gratis bijboeken voor een uurtje. Ook je koffers opslaan is geen probleem. Daarnaast kregen wij gratis een kamer upgrade! Top service!

Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeeld op 9 februari 2020

Het hotel heeft allereerst een super locatie. Op enkele minuten wandelen zit een metro halte die goede verbindingen heeft.
Vriendelijk personeel bij de checkin.
De kamer en badkamer was zeer klein, maar prijs-kwaliteit dik in orde. De matras was goed, kussen een beetje aan te zachte kant. De badkamer is echt krap, zelfs voor 1 persoon. De douche was een inloop. Het was wel altijd proper.

Op de kamer zijn USB poorten in de muur aanwezig waar je gsm en dergelijk kan opladen. Een omvormer is dan niet nodig.

Grootste minpunt is misschien wel dat er buiten 3 kapstokken en een klein legmeubel geen mogelijkheid is om je valies uit te pakken. Wij hebben het meeste gewoon in de valies laten zitten.
Verder staat het bed tegen het raam, waardoor de persoon die daar slaapt langs het voeteinde uit het bed moet. Dat maakt de kamer echt wel ZEER klein.
De ramen zijn goed isolerend. Wij zaten op het 13e verdiep aan de straatkant en hadden geen bijzondere last van het lawaai. Ikzelf als lichte slaper gebruik wel oordoppen.
De bar van het hotel is ook wel eens tof om te doen. Wij hebben niet ontbeten in het hotel gezien de vele mogelijkheden in de buurt

Indien we terug gaan naar NY zouden we dit hotel zeker doen. Super goede uitvalsbasis, kamer volstaat om te slapen en te douchen. Meer moet je niet hebben in het prachtige NY

Kamertip: Vraag zo hoog mogelijk
Datum van verblijf: september 2019
Voyager02720595467, General Manager van Pod Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2020

Bedankt voor de fantastische beoordeling, JeroeC!

We zijn verheugd te horen dat je genoten hebt van je verblijf in Pod Times Square Hotel! We zijn er trots op dat we onze gasten te allen tijde een uitzonderlijke service kunnen bieden, dus het is heel prettig om te horen dat we je tijdens je verblijf hebben kunnen ontvangen. We kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen ontvangen!

Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om je review te delen. Fijne dag!

Beoordeeld op 25 januari 2020

NIks op aan te merken .Een betaalbaar modern hotel dicht bij Times square ( 20 min wandelen).Moderne,nette basic kamers .Gratis eenvoudig bruikbare safe .Vlot inchecken .Duidelijke melding van extra kosten bij het aanmelden. De receptie opende voor ons het "uitzichtverdiep" op de 18 de etage ( was gesloten omwille van het slechte weer)..Na ons verblijf gingen we op cruise, en na de ontscheping restten er ons nog 8 uur voor het vliegtuig vertrok.Niettegenstaande we 14 dagen ervoor in het hotel uitgecheckt waren,mochten we onze koffers er enkele uren in bewaring geven .Klasse !

Datum van verblijf: januari 2020
Voyager02720595467, General Manager van Pod Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2020

Bedankt voor de fantastische beoordeling, Mieke!

Het is uitstekend dat je zo'n geweldige ervaring hebt gehad bij Pod Times Square Hotel. We geven om de tevredenheid van onze gasten. We kunnen niet wachten om je snel weer te zien! Een mooie dag verder!