“Heerlijke steak”

Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Midtown East
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op advies van tripadvisor bij dit steakhouse aangekomen en de steak was heerlijk, zoals ik ook verwachtte... ga ik hier terug? Nee dan ga ik voor hetzelfde geld liever naar Keans. Eenzelfde restaurant met meer geschiedenis

Datum van bezoek: september 2019
ClubASteakhouse, Owner van Club A Steakhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Hi Joke,

Thank you for taking the time to write a review. I am happy you enjoyed our steak.

Bruno

3 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op citytrip in NY ter gelegenheid van mijn 40ste verjaardag. Gekozen voor een diner hier en super ontvangen. Heel gezellig kader. Lekkere wijnen. Sublieme steak gekregen met daarbij alle sauzen vanop de kaart. Voor mijn verjaardag kreeg het hele gezelschap een dessert aangeboden dat overheerlijk was. Bij bezoek in NY een absolute aanrader.

Datum van bezoek: december 2018
13 oktober 2018 beoordeeld

Lekker gegeten. En mooie sfeer ook in het interieur. De aanbeveling van het personeel gevolgd "Prime Porterhouse voor 2 personen" wat overigens erg vriendelijk was. 1 van de malste steaks gehad in de laatste maanden. Was hier samen met mijn dochter wat geen alles eter is maar beviel haar ook erg goed.

Datum van bezoek: oktober 2018
25 april 2015 beoordeeld

Omdat er zo lyrisch geschreven werd over dit restaurant, hebben wij er ook gegeten op woensdag 22 april. Op nummer 2 van alle eetgelegenheden, dat móet wel goed zijn. Mwah...
We werden boven gezet, waar de airco er voor zorgde dat alles trilde en dreunde. Niet erg comfortabel en gelukkig konden we ergens zitten waar het iets minder was. Maar bijzonder voor een restaurant met prijzen als die zij hanteren, dat het zitcomfort al zo tegenvalt.
De krab als voorgerecht was prima, niet speciaal, met prima sausje. Het brood was droog. De boter was gewoon boter.

De mixed grill was deels echt goed en deels wat minder. De filet mignon was erg mals, de lamskoteletjes heerlijk met mintgelei, de veal was ook goed mals, de worstjes vielen tegen en dat waren er echt te veel. Een goedkope opvulling van de schotel. De rest was echt wel lekker, en zeker ook genoeg. We kregen een tussendoortje met complimenten van de chef, dat erg smakelijk was en ook nog een nagerecht met complimenten van de chef, maar omdat het hoofdgerecht al te veel was, werd het nagerecht helemaal een uitdaging. Zoals ik al zei was het echt wel prima, de wijn was ook smakelijk, maar met twee personen voor $160 eten zonder dat het uitmuntend is vind ik niet de moeite. Vanwege prijs-kwaliteit verhouding heb ik dit restaurant dan ook een gemiddelde rating gegeven.

Datum van bezoek: april 2015
Bruno S, Owner van Club A Steakhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 april 2015

llse K.,

Het stoort me enorm dat je niet genieten van de " Club van A Experience" dat ik zo moeizaam ernaar streven om mijn gasten te ontvangen voor de afgelopen 4 decennia hebben .

Dank u voor het diner in mijn restaurant, evenals het nemen van de tijd om ons te beoordelen op Trip Advisor .

Als eigenaar / exploitant voor meer dan 40 jaar , heeft mijn feedback van de klant altijd centraal bij het maken van mijn toekomstige klant ervaring beter geweest . Ik zal de problemen in uw beoordeling in mijn volgende wekelijkse stafvergadering .

Ik hoop dat u ons een kans om onszelf te verlossen en vraag voor mij persoonlijk , als je besluit om dat te doen .

Vriendelijke Groeten,

Bruno Selimaj ( eigenaar )

1 april 2015 beoordeeld

Heb hier mijn verjaardag gevierd met mensen rond mij die ik graag heb. Geweldig getesten en super gedronken, het was top

Datum van bezoek: februari 2015
Bruno S, Owner van Club A Steakhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 april 2015

Bert P.,

Gelukkige verjaardag opnieuw !

Ik ben blij dat alles was leuk bij een diner in mijn restaurant .

Ik kijk ernaar uit om je weer te zien als je terug en neem aanbevelen aan al je vrienden.

Vriendelijke Groeten,

Bruno Selimaj ( eigenaar )

In Club A Steakhouse geweest? Deel je ervaringen!