Sindy C

Mixy hotel, top hotel voor familie met tieners

Beoordeling van Moxy NYC Times Square
5,0 van 5 bollen10 jul 2023 beoordeeld
We werden elke dag bijzonder vriendelijk ontvangen voor Giovanny. Dat maakte het verblijf extra speciaal. Hotel ligt erg centraal vlakbij Penn station. Je betaald elke dag 30,- per kamer aan touristengeld. Dit bedrag mag je echter besteden in de bar of bij café D’Avignon. De bedden liggen heerlijk, douches met een goede straal. Wij lagen aan de achterkant van het hotel, helaas zonder mooi uitzicht maar het was wel lekker rustig. Geen geluiden dus van buitenaf. Ook kan je elke dag gratis water of fris in de lobby krijgen met als bonus heerlijke Tony Chocolonely chocolaatjes. De roof top bar is ook echt top maar meer voor locals, om er te komen moet je ook via een andere ingang, is een beetje omslachtig.
Datum van verblijf: juli 2023
Kamertip: De rooftop bar is lastig te bereiken. Hiervoor moet je via een andere ingang. Het publiek zijn...
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 12 jul 2023
Hey there, 142sindyc!

Thanks for the kind review! It is so great to hear how much you enjoyed our fab location, incredible crew, comfy rooms, and well-designed spaces. And don't think we forgot the shout-out to Giovanny. All of us here at Moxy NYC Times Square hope to see you again soon!

• Homewood
Bar/lounge
1.7 km van Moxy NYC Times Square
Meer hotels in New York bekijken
Beoordeeld op 19 augustus 2022 via mobiele applicatie

Altijd interessant om een nieuw hotel concept te ontdekken. De trend is momenteel kleine kamers met goede faciliteiten. De Moxy vinkt zeker wat van die vakjes aan.

Goed bed, heerlijke douche, maar geen kasten in kamer, slechts alleen haakjes aan de wand geeft toch een wat kampeer gevoel. Kamer is goed schoon.
Concept met de liften werkt op drukke tijden niet. Je kan in de ochtend er wel een kwartier over doen om boven of beneden te komen.

Kamertip: Wil je een goed bed en een goede douche in een schone compacte setting, zonder kast ruimte dan is dit zeker het overwegen waard.
Datum van verblijf: augustus 2022
Nicola Abate, Guest Services / Front Office van Moxy NYC Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2022

Hey OaktreeHouse,

Thanks for taking the time to share your thoughts about us. Our rooms are modern, and our beds are comfortable. We make you stay in bed longer than planned - it's that good! And the shower - oh my! Heavenly water pressure. However, we apologize that you felt we were lacking in some areas and for the disappointment with the room. We know we aren’t your traditional hotel experience, but we do want to give you absolutely everything you need for a great stay, whether business or leisure. Our rooms were designed to be cozy and hyper-efficient, providing all of the little things that today's jet-setter is looking for. We would love for you to give us another go, we will have a cocktail waiting for you!

Sincerely,

Beoordeeld op 13 januari 2022

Na een vlucht van 8,5 uur en een taxirit vanuit JFK aankomen in een onbekend hotel is steeds toch spannend. Je koos tenslotte een hotel voor enkele dagen via het internet of op advies. Moxy had alles wat we verwachten van een hotel: top crew, proper, trendy. Niets was teveel; onze verwarming bleek niet te werken waardoor we meteen een nieuwe kamer aangeboden kregen. Het ontbijt is gratis - basic naar Europese normen weliswaar maar voldoende om de dag aan te vatten. Uiteraard ben je ook vrij om een ontbijt te genieten in één van de vele diners in de directe omgeving. De nachtwaker Giovanni is een topkerel die je overlaadt met nuttige tips en culinaire ideeën. De kamers zijn klein maar dat is naar de NY'se normen. Aanrader is ook Bar Moxy met live DJ van dinsdag tot zondag. Tenslotte is er de Magic Hour Rooftop op het dak van het hotel - zag er fantastisch uit maar voorbehouden vanaf 21 jaar. Niets om met onze 2 tieners te doen dus. Maar Moxy was en is een absolute aanrader voor volwassenen die zich nog jeugdig voelen!

Kamertip: Familiekamer op 7de verdieping met zicht op 7th Avenue. Kon niet beter dus. Met 2 dubbele bedden ging prima. Klein maar praktisch.
Datum van verblijf: januari 2022
Christian Brosius, General Manager van Moxy NYC Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 januari 2022

Hey there Nicolasstas1880,

We agree, our lively crew, awesome location, and unique concept help to make us a breath of fresh air! We also love that you hung out in our Bar Moxy and appreciate the recommendation. Thanks for leaving such a generous review for Moxy Times Square, and we look forward to seeing you again.

Beoordeeld op 26 december 2021

Het is een super modern en hip hotel. Er zijn veel voorzieningen en de lounge is fijn om te zitten. De kamers zijn netjes en de bedden zijn goed. In eerdere reviews las ik dat mensen wat last hadden van geluidsoverlast. Hier hebben wij totaal geen last van gehad op de 15e verdieping (dit kan ook komen doordat er geen grote feesten waren in de rooftop). Verder hebben wij ook geen last gehad van het geluid van de omgeving of het verkeer. Het enige nadeel aan de kamer (2x 2 persoonsbed) is dat er geen opbergruimte is of een tafeltje om iets neer te leggen. het leefgedeelte van de kamer bestaat uit 2 bedden en een klein nachtkastje. Wij waren namelijk met 4 meiden en 4 koffers waarvoor de kamer eigenlijk te klein was. Verder een super verblijf gehad in het hotel! zeker een aanrader. (als het kan probeer dan vroeg te boeken, scheelde voor ons heel veel kosten en maakte het hotel goed betaalbaar. 230 euro pp voor 5 nachten)

Datum van verblijf: december 2021
Christian Brosius, General Manager van Moxy NYC Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 december 2021

Hey Marleennn_vh,

Thanks for taking the time to tell us about your stay at Moxy Times Square and for recommending us to future guests. We are jazzed you loved our awesomely unique hotel and the thoughtful amenities we offer, as well as our insane location. Furthermore, we appreciate your kind remarks about our comfortable beds. Having said that, we regret you didn't dig our rooms. We will use your comments to help us plan for future improvements and we are grateful for your feedback. We can’t wait to see you and your group again, so come back soon.

Beoordeeld op 6 oktober 2019

Fijn hotel op een goede locatie dichtbij times square. Je wordt vriendelijk geholpen en het ontbijt en de service zijn perfect. Ondanks dat het hotel midden in manhattan ligt slaap je rustig en merk je hier vrijwel niets van! Aanrader voor als je naar New York gaat!

Datum van verblijf: september 2019
AlexM12072, Manager van Moxy NYC Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2019

Sannemul, you're making us blush ;)

We’re so happy that you really get what we are doing at Moxy Times Square, and it’s music to our ears that you had a comfortable time with us. And we appreciate you sharing about our swingin’ location and the scrumptious breakfast. Thanks for picking up on what we're throwing down and also for your recommendation - we can't wait to have you back!

Stay Fab,
Alex Murphy
Director of Guest Experience

Beoordeeld op 5 juni 2019

Goed hotel met vriendelijk personeel. Misschien iets kleine kamer, geen mini bar om iets koel te houden. Hangt ook misschien van de prijsklasse af, maar een heel goed hotel als uitvalsbasis om New York te door kruizen, door zijn locatie.

Kamertip: Kamer eens uittesten en dan eventueel vragen indien niet goed om te veranderen.
Datum van verblijf: mei 2019
AlexM12072, Manager van Moxy NYC Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2019

Hey Eric L!

We are super jazzed to read you had fun with our crew and our insane location worked out great for you. Let us know when we can do it again here at Moxy Times Square, guaranteed we will have even more fun!

Stay Fab,
Alex Murphy,