Marleen

Top hotel, goede locatie

Beoordeling van Moxy NYC Times Square
4,0 van 5 bollen26 dec 2021 beoordeeld
Het is een super modern en hip hotel. Er zijn veel voorzieningen en de lounge is fijn om te zitten. De kamers zijn netjes en de bedden zijn goed. In eerdere reviews las ik dat mensen wat last hadden van geluidsoverlast. Hier hebben wij totaal geen last van gehad op de 15e verdieping (dit kan ook komen doordat er geen grote feesten waren in de rooftop). Verder hebben wij ook geen last gehad van het geluid van de omgeving of het verkeer. Het enige nadeel aan de kamer (2x 2 persoonsbed) is dat er geen opbergruimte is of een tafeltje om iets neer te leggen. het leefgedeelte van de kamer bestaat uit 2 bedden en een klein nachtkastje. Wij waren namelijk met 4 meiden en 4 koffers waarvoor de kamer eigenlijk te klein was. Verder een super verblijf gehad in het hotel! zeker een aanrader. (als het kan probeer dan vroeg te boeken, scheelde voor ons heel veel kosten en maakte het hotel goed betaalbaar. 230 euro pp voor 5 nachten)
Datum van verblijf: december 2021
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Christian Brosius, General Manager van Moxy NYC Times Square, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 27 dec 2021
Hey Marleennn_vh,

Thanks for taking the time to tell us about your stay at Moxy Times Square and for recommending us to future guests. We are jazzed you loved our awesomely unique hotel and the thoughtful amenities we offer, as well as our insane location. Furthermore, we appreciate your kind remarks about our comfortable beds. Having said that, we regret you didn't dig our rooms. We will use your comments to help us plan for future improvements and we are grateful for your feedback. We can’t wait to see you and your group again, so come back soon.

Peace + Love + MOXY
  • Vio.com
1.7 km van Moxy NYC Times Square
Meer hotels in New York bekijken
Beoordeeld op 6 oktober 2019

Fijn hotel op een goede locatie dichtbij times square. Je wordt vriendelijk geholpen en het ontbijt en de service zijn perfect. Ondanks dat het hotel midden in manhattan ligt slaap je rustig en merk je hier vrijwel niets van! Aanrader voor als je naar New York gaat!

Datum van verblijf: september 2019
AlexM12072, Manager van Moxy NYC Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2019

Sannemul, you're making us blush ;)

We’re so happy that you really get what we are doing at Moxy Times Square, and it’s music to our ears that you had a comfortable time with us. And we appreciate you sharing about our swingin’ location and the scrumptious breakfast. Thanks for picking up on what we're throwing down and also for your recommendation - we can't wait to have you back!

Beoordeeld op 5 juni 2019

Goed hotel met vriendelijk personeel. Misschien iets kleine kamer, geen mini bar om iets koel te houden. Hangt ook misschien van de prijsklasse af, maar een heel goed hotel als uitvalsbasis om New York te door kruizen, door zijn locatie.

Kamertip: Kamer eens uittesten en dan eventueel vragen indien niet goed om te veranderen.
Datum van verblijf: mei 2019
AlexM12072, Manager van Moxy NYC Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2019

Hey Eric L!

We are super jazzed to read you had fun with our crew and our insane location worked out great for you. Let us know when we can do it again here at Moxy Times Square, guaranteed we will have even more fun!

Alex Murphy,

Beoordeeld op 30 mei 2019

We zijn hier een week geweest. Goed verzorgd hotel, kamer was compact maar voor ons meer dan genoeg. Goede bedden, schoon, fijne douche. Het personeel was vriendelijk. Het hotel heeft een gezellige bar op de tweede verdieping, dat pastte qua sfeer en publiek persoonlijk meer bij ons dan de club op het dakterras. Je ontvangt bij aankomst een muntje voor een gratis drankje in deze bar (in te wisselen voor prosecco of een sapje), dat is een leuk gebaar. Bij ons was de voorraad prosecco op, dus hebben we daar wel een hele tijd op moeten wachten.
Verder ligt het hotel op een toplocatie. Er liggen verschillende metrostations op loopafstand, net als ontbijtzaakjes en winkels.
Ik was na het lezen van andere reviews bang dat we veel last zouden hebben van geluidsoverlast van de club. Wij zaten op verdieping 17 (als ik het goed heb is dat 1 verdieping lager dan de club) en hebben er minimaal geluid van gehad. Totaal geen probleem.
Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is de airco (stond zelfs op de laagste stand nog vrij koud en maakte net iets te veel geluid om ook 's nachts aan te zetten), maar ach zo erg vonden we dat ook niet.

Datum van verblijf: mei 2019
AlexM12072, Manager van Moxy NYC Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2019

Hey clmkrn,

Thanks for the great review and for pointing out all the details that make us hip here at Moxy Times Square. We especially liked how you mentioned our amazing crew, insane location, and awesomely unique hotel. We love that you got the chance to hang out at our amazing Rooftop Lounge and experience the best views and bartenders around. Next time you're in NYC, we hope you and your friends will stay with us here- we'll have a cocktail waiting for you!

Beoordeeld op 10 maart 2019 via mobiele applicatie

++++
Fantastische locatie
Snel inchecken
Veilig gevoel
Hotel is zeer proper en mooi
Kamer is zeer klein maar zeer gezellig

- - - - -
Snachts veel geluid van buitenaf
Deur van badkamer bleef niet dicht
Tussen de badkamer en slaapgedeelte is er een wand uit glas, je kan er heel gemakkelijk door zien , als koppen geen probleem, met vriendinnen iets moeilijker...
Duur om iets te drinken of te eten

Toch zou ik dit hotel aan iedereen aanraden !

Datum van verblijf: maart 2019
AlexM12072, Manager van Moxy NYC Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2019

Hey there 210maximed,

Thanks for the great review. We love that you enjoyed our insane location and your cozy room. However, we're bummed that you felt we didn't measure up in some areas. Next time you're in NYC, we hope you stay with us here at Moxy Times Square again - we'll have a cocktail waiting for you!

Beoordeeld op 20 januari 2019 via mobiele applicatie

Mooi hotel, kamers voorzien van goede meubels en goed materiaal. Ontvangst: ronduit slecht: bij de receptie werken enkel 20 jarigen, die meer met hun telefoon bezig zijn dan met de gasten. Wegens verbouwing zijn op de gekste tijdstippen de liften en receptie niet bereikbaar en wordt je vertelt "even buitenom" te lopen. Kamers zijn na 14.00 s' middags nog niet gepoetst. Eten en drinken in het hotel zijn vrij duur. Uitzicht kamer op een blinde muur (422) Al met al zijn er in deze prijsklasse wel betere hotels te vinden met grotere kamers.

Datum van verblijf: januari 2019
AlexM12072, Manager van Moxy NYC Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 januari 2019

Dear MoniqueU29, thanks for taking the time to tell us about your visit. We are clearly not everyone's cup of tea, and we are sorry you didn't like our unique take on the traditional hotel experience. Thanks to your comments, we now know what we can do to be even better. Our team is dedicated to paying closer attention to the needs of our guests moving forward and we apologize for missing the mark during your stay. Thank you again for giving us a shot, and we hope you'll stop by for a drink on your next trip. Safe travels.

Sincerely,