gogogoAmsterdam
Leiderdorp, Nederland

Goed en gunstig gelegen hotel met redelijk ontbijt

4,0 van 5 bollen14 okt 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
De aankomst in het ontzettend grote en hoge hotel was chaotisch. We kregen één voucher te weinig voor het ontbijt. Uiteindelijk kregen we er één voucher extra bij. Je moest borg betalen. Dit kon niet cash, alleen met creditcard. Toen we na lang zoeken de kamer hadden gevonden bleek die klein, maar goed, met goed bed en goede badkamer en werkende kluis. Rustig gelegen je hoorde weinig van het drukke verkeer. Uitzicht op het platform EDGE. Het ontbijt in het hotel vonden wij alles meevallen. Na een chaotische aankomst is het hotel ons goed bevallen en voor herhaling vatbaar. Je moet er niet aan denken dat er brand uitbreekt want dan ben je op de 19e verdieping, waar onze kamer was, verloren.
Datum van verblijf: oktober 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • StayForLong
1.1 km van The New Yorker, A Wyndham Hotel
  • Vio.com
2.1 km van The New Yorker, A Wyndham Hotel
Restaurant
Arlo SoHo Lobby and public space.
Volledig restitueerbaar
1.7 km van The New Yorker, A Wyndham Hotel
Roomservice
Meer hotels in New York bekijken
Beoordeeld op 13 oktober 2023 via mobiele applicatie

Dit hotel hebben we gekozen om de locatie. Die is zeer gunstig. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kamer (goedkoopste type) is klein, gedateerd maar wel schoon en netjes.
Prijs voor de kamer is in geen verhouding tot wat je ervoor krijgt. Het is de locatie waar je voor betaald.

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 6 april 2023

Goed hotel en qua ligging zeker geweldig. Kamers zijn recentelijk gerenoveerd en schoon. Beveiliging bij de liften, zodat enkel hotelgasten worden toegelaten. Was hier voor de 3e keer en een volgende keer zou ik weer voor dit hotel kiezen.

Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeeld op 13 maart 2020

Een goed hotel, mooie ligging in Manhattan waardoor je snel alle kanten op kan, vrij dicht bij een metrostation. Mooie ruime kamer, veel liften. Badkamer is wat kleiner maar goed te doen. Het hotel heeft een 24 uurs service waardoor je ook altijd problemen die je hebt kunt doorgeven en wordt dan ook snel opgelost. Heeft een fitnesscentrum. Veel restaurants in de buurt waar je lekker kunt eten en drinken, ook is er de mogelijkheid om in een supermarkt wat te eten te halen. Ook hier kun je goed terecht voor ontbijt en avondeten.

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 31 december 2019 via mobiele applicatie

Hartje New York. Tegenover Starbucks, dus een perfect begin van je dag. Schone kamers. 4 Persoons kamer is goed te doen. Veel liften. We hadden een kamer aan de voorzijde met een prachtig uitzicht op de stad.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 27 augustus 2019 via mobiele applicatie

Sowieso een te kleine kamer voor 4 personen. 1 kleine kast. Nu leefden wij toch uit de koffers, maar de ruimte om de koffers neer te leggen ontbrak. De badkamer is enorm verouderd. Verder ziet het hotel er gewoon goed uit.

Als je aankomt en je kamer is niet klaar, kan je kiezen om je koffers op te laten bergen voor USD 5,00 per koffer. Raar, maar is denk ik een manier om zo een zeker niveau te hebben van inkomsten voor het personeel. Je kan je eraan storen, maar wij hadden geen zin om twee uur in de lobby te verblijven bij de koffers. Dus lekker 15 dollar afgerekend en alvast NY ingegaan.

Datum van verblijf: augustus 2019