Erik B

Prettig hotel met een top locatie

4,0 van 5 bollen5 aug 2019 beoordeeld
5 nachten hier verbleven tijdens onze eerste keer in New York. Locatie was fantastisch tussen Broadway en 5th avenue. Ons uitzicht was bagger aangezien we bij het achtergelegen kantoor binnen keken, maar dat was geen ramp, je kunt een kamer boeken met uitzicht en dat hebben wij niet gedaan. Je zit nou eenmaal tussen de hoge gebouwen in het centrum. Empire state building lag letterlijk om de hoek, en alle grote bezienswaardigheden lagen op loopafstand.
Ontbijt is prima maar erg druk en klein voor de hoeveelheid gasten, je moet echt even wat geduld hebben.
Na het ontbijt op de 2e dag kwamen terug op de kamer met een lekkage in de badkamer. Dit had niks te maken met slecht onderhoud o.i.d. maar met een ongelukkig verstopt toilet op de verdieping erboven. Dit is direct opgelost door meerdere personeelsleden en later grondig gepoetst en machinaal gedroogd door een poetsvrouw. Het plafond is zelfs opnieuw geverfd en afgewerkt om vieze plekken te voorkomen.
Al met al top verblijf in een top stad.
Datum van verblijf: juli 2019
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Embassy Suites Hotels
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 5 okt 2021
Thank you for your stay and feedback.
  • Moxy Hotels
1.5 km van Embassy Suites by Hilton New York Manhattan Times Square
Roomservice
Meer hotels in New York bekijken
Beoordeeld op 24 juli 2019 via mobiele applicatie

De ligging van het hotel in het midden van Manhattan is prima. De kamer was schoon maar klein. Om van de kamer naar de ontbijtzaal te komen of de receptie is een crime, je staat vaak lang te wachten. Ook is de ontbijtzaal klein en daardoor erg druk wat het plezier van ontbijten wegneemt. Overigens is er voldoende keus tijdens het ontbijt. Wat een domper was, is het gebruik van plastic wegwerp bekers en bestek, niet meer van deze tijd zeker niet in een hotel waar je flink betaald om een nachtje te slapen.

Datum van verblijf: juli 2019
samgallage, Front Office Manager van Embassy Suites by Hilton New York Manhattan Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2019

Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We are sorry we were not able to provide you with the quality of services you deserve. This is not typical of our hotel and staff, and we are always looking for ways to improve our customer experience. We will take your comments under consideration as we continually work to improve our guest experience. We hope you will consider staying with us in the future.

Thank you
Sam Gallage

Beoordeeld op 26 april 2019 via mobiele applicatie

Central gelegen waardoor je lopend bijna heel Manhattan binnen handbereik hebt.
De kamers zijn schoon. Omdat er een zithoek en slaaphoek is, staat het werk wat krap op elkaar allemaal, maar prima te doen. Het complementary ontbijt is oké, het eierstation maakt het af.
De liften zijn verschrikkelijk. Vaak lang wachten en ik werd er heel misselijk in.
Personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Leuk dat ze tussen 4 en 5 een drankje en een borrelhapje aanbieden.
Er zit geen restaurant bij voor lunch/diner maar door de centrale locatie is dat geen probleem

Datum van verblijf: april 2019
CMB09, Front Office Manager van Embassy Suites by Hilton New York Manhattan Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 april 2019

Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found our Hotel and staff to your liking. We apologize for the long wait for the elevator but we do have 39 floors and 310 rooms with three working elevator's they are a bit slow but we are working on them for a much faster response.We so have a restaurant on the lobby floor and can serve you on the foforth floor as well. We strive to provide gracious, engaging and caring service and look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future.

Sincerely

Craig Brereton
Front Office Supervisor

Beoordeeld op 19 maart 2019

Nette kamer en schoon. Voldoende ruimte voor koffer.
Heel goede bedden.
Beneden kon je nog wat eten om 10.00 uur en er was gratis thee.
We hebben goede service gekregen als we wat nodig hadden.
Prima geholpen.
Gaan we zeker nog eens naar toe.
Wij waren daar tijden de marathon van NY. Wel druk bij ontbijt.

Kamertip: Kies de kamer ensuite. Op de hogere verdiepingen een mooi uitzicht
Datum van verblijf: november 2018
Julie Torres, General Manager van Embassy Suites by Hilton New York Manhattan Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2021

Thank you for your stay and feedback.

Beoordeeld op 13 augustus 2018 via mobiele applicatie

Enige positieve van dit hotel is zijn ligging!
Kamers zijn erg klein, je kunt niet eens je koffers kwijt, waarom worden dit suites genoemd??
In badkamers zitten nu al onderdelen los, is een nieuw hotel.
Schoonmaak was niet goed.
Dekbed erg synthetisch, niet lekker.
Maar het allerslechtste:
-De zeer lange wachttijden bij de liften. Ook het personeel komt in de gastenlift, terwijl er ook een servicelift was. Omdat ze dan met schoonmaakkarren of andere grote spullen in de lift staan, wordt de wachttijd voor de gasten nog langer.
-De ontbijtruimte is onacceptabel. Er waren nooit tafels beschikbaar of lang wachten. We hebben 2 keer op onze kleine kamer moeten ontbijten. Heel ongezellig (mede omdat wij met z’n zevenen waren). Ook zeer lange wachtrijen bij het warme ontbijt. Veel te weinig personeel en niet echt handig ingericht. Door de wachtrij, smalle ruimte kon je ook niet doorlopen voor het koude buffet.
-Bij het gratis borreluurtje tussen 5 en 7 was er ook een lange wachtrij. 1 persoon stond er achter de bar. Dit is natuurlijk lachwekkend! Hij deed ook moeilijk dat ik 4 bier wilde meenemen, terwijl ik hem aanwees waar wij (met z’n vieren) zaten. We hoeven dan toch niet met 4 mensen in de rij te gaan staan? Bovendien wordt de rij dan nog drukker.
-Her uitchecken was ook verschrikkelijk! Het enige wat de “dame” vroeg was “Check-out”! Niet “goedemorgen” of “u wilt uitchecken mevrouw” of iets dergelijks. Nadat ik pardon zei, herhaalde ze alleen “check-out”. Ze had niet eens door hoe onbeleefd of ze was. Ze vroeg ook niet eens hoe ons verblijf was geweest of wenste ons ook geen goede terugreis of iets dergelijks. Dit was een lichtgetinte dame, maar misschien kunnen jullie nog terugvinden wie dat geweest is. Dit was op 4/8. De man waar bij dochter bij uitgecheckt heeft bij de hiltonhonorsbalie was wel heel beleefd & geïnteresseerd!
-Ook het ophalen van onze koffers op de laatste dag ging erg amateuristisch. Ze moesten heel erg lang zoeken. De ruimte is veel te klein. Ook onhandige plek (bij inloop voor de lift).
-Wij vinden dit hotel echt niet Hiltonwaardig! Wij hopen nog iets terug te horen op onze klacht! Want )1160€ betalen voor 4 nachten, voor deze service/kwaliteit is beneden alle peil!

Datum van verblijf: augustus 2018
Diogenes C, Front Office Manager van Embassy Suites by Hilton New York Manhattan Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2018

Dear Cynthia3003,

I would like to first expressed my deepest apologies on the events that occurred during your stay. I understand very much, being a frequent traveler myself, how it feels when your expectations are not met and this is not something we do not like to hear from our guests. I can assure you the elevators are being worked on for improved responses and employee usage has been forbidden. Regarding your room cleanliness and staff interactions we are currently investigating whom the staff would be so as to coach and counsel them along with the rest of the staff on property as this is not how we have trained our staff nor expect anyone to be treated. Any person entering our property is much appreciated for either choosing to stay with us or inquiring on a future stay. It is our goal to make sure all guests enjoy their stay and regrettably this did not happen for you. We hope your future travels to NYC return you to our property for a better enhanced and wonderful experience.
Thank you for choosing to stay with our property and we do hope to have you with us once more in the near future!
Sincerely,
Diogenes C.

Beoordeeld op 1 juni 2018

Mijn zoon en ik hebben 3 nachten doorgebracht in dit hotel. Pluspunten zijn de ligging (vlakbij Macy's, metro en op loopafstand van Penn Station; makkelijk als je met de LIRR vanaf JFK komt), het uitgebreide ontbijt met veel keuze en de moderne kamer met prima bed. Wij zaten naast de lift, maar die hebben we niet gehoord!
Er is echter ook nog wel wat ruimte voor verbetering... We kwamen om 15.50 uur aan en kregen te horen dat de kamer over enkele minuten klaar zou zijn. Na een half uur ben ik nog maar eens gaan informeren en het was bijna zo ver... Vervolgens duurde het nog een half uur voordat we eindelijk de sleutel kregen. Als je na een lange reis aankomt en de officiële inchecktijd is 16.00 uur, dan zit je hier niet op te wachten.
Vervolgens vond ik nog haren in de douche, maar ik had geen energie meer om weer terug te gaan naar de receptie. Het hotel is nog niet zo lang open en dan is het toch jammer dat de wc vaak een uur blijft doorlopen en de afdekplaatjes van de beugel in de douche al helemaal los zitten. Ik weet het; is allemaal niet zo heel belangrijk, maar het zijn net die punten die het verschil maken tussen goed en uitstekend.

Datum van verblijf: mei 2018
Diogenes C, Front Office Manager van Embassy Suites by Hilton New York Manhattan Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2018

Lucienne45,

Bedankt voor je review. Onze excuses dat u niet van uw ervaring hebt genoten. Ik ben blij te weten dat je genoten hebt van onze nabijheid van het penn-station en de nabijgelegen bezienswaardigheden. Ik verontschuldig me dat u bij aankomst niet in uw kamer kon inchecken. Uw opmerkingen over onze netheid zijn doorgestuurd naar het huishouden om te voorkomen dat deze dingen in de toekomst gebeuren. Laat het me weten als ik u verder kan helpen.

Warm Regards,
Alana F