“Echt Amerikaans”

Dallas BBQ Times Square
Geclassificeerd als nr. 1.562 van 15.862 Restaurants in New York
Keukens: Barbecue
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Wijk: Midtown
4 februari 2018 beoordeeld

Als je echt overmatig veel wilt eten en drinken, dan ben je hier aan het goede adres. Alleen al bij het zien van de porties hadden we geen trek meer, maar ja dat is voor iedereen anders. Ook de cocktails zijn super groot. Maar wel leuk om dit te zien. Oh ja, schrik niet als je, ondanks de grootte van het restaurant, een half uur of langer moet wachten. Wel heel leuk personeel!

19 augustus 2017 beoordeeld

Het enige positieve aan dit restaurant is de grootte van de schotels. Kwaliteit is echter ver te zoeken. Bij één van de gerechten hadden we groenten gevraagd maar die hebben we niet gezien, tenzij men daarmee bedoelde de 3 stukjes gebakken ajuin die erbij waren. De schotels waren amper warm. De frietjes waren veel te hard gebakken en bijzonder vettig. De steak was wel mals maar niet gebakken zoals gevraagd en bovendien vrij smakeloos en droog. Het was er bijzonder druk, men stond buiten in rijen aan te schuiven. Binnen was het heel lawaaierig. Enfin, niet voor herhaling vatbaar wat mij betreft.

10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier heerlijk gegeten. Wij hadden een burger en die was erg goed. Goed van smaak en niet te ver gegrild. Een erg groot restaurant dus verwacht geen romantisch restaurant. De bediening was goed en ze waren erg vriendelijk. Ook de prijzen zijn netjes. Een prima keuze om wat te eten.

31 mei 2017 beoordeeld

Een paar dagen voordien hadden we al gegeten bij Dallas BBQ op Broadway Ave. Omdat het zo lekker was, stappen we binnen bij Dallas BBQ Times Squares. Beneden staan er niet zoveel tafels en valt ons de roltrap op. We worden naar boven gestuurd waar een 2de ons staat op te wachten. OMG, wat een ruimte, wat een volk. Een 3de persoon brengt ons naar de tafel. Alles loopt op wieltjes, ieder heeft zijn taak/tafels. Vriendelijk en vlotte bediening. Ik bestel mij (opnieuw) een steak sirloin 10oz, mijn partner (opnieuw) een classic burger, beide large cola = $47 incl tip. Hier betalen we elk $1 dollar meer voor het eten dan de eettent op Broadway Ave. Gezellige drukte, dus gaan we de dag nadien terug :)

25 april 2017 beoordeeld

In dit restaurant kijk je je ogen uit! Je gaat met de roltrap naar boven, moet je naam opgeven en het aantal personen en je moet dan achter een lint wachten totdat je naam wordt omgeroepen. Daarna wordt je begeleid naar je tafel. Het menu is heerlijk en alles loopt op rolletjes. Mega grote schotels en grote glazen fris of cocktails. Alles is super georganiseerd. Als een groep opstaat van hun tafel, komt er meteen een schoonmaakploeg die ieder zijn/haar eigen taak heeft. Twee minuten later zit er een andere groep aan tafel. Groot en snel verloop. Wel drie verdiepingen, ongelooflijk! Geen plek waar je nou eens een paar uur gezellig kunt tafelen (die hebben we trouwens in New York nergens gevonden!!) maar wel lekker en betaalbaar. Op de bon staan suggesties voor fooi maar je beslist uiteindelijk zelf wat je geeft. Echt midden in Times Square, tegenover de busterminal

In Dallas BBQ Times Square geweest? Deel je ervaringen!