“Amerikaanse porties”

Dallas BBQ Times Square
Geclassificeerd als nr. 1.503 van 14.649 Restaurants in New York
Keukens: Barbecue
Geschikt voor: Grote groepen, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Wijk: Midtown
7 augustus 2016 beoordeeld

Wat een mega groot vreetpand is dit. Maar strak georganiseerd en snelle vriendelijke bediening. Heerlijke grote porties spare ribs, entrecote en kip en er boven op en een flinke portie patat erbij voor een schappelijke prijs. Vlakbij Time Square. In een zijstraat t.o. Madame Tussot. Tipadvies op de bon komt echter wat dwingend over.

29 april 2016 beoordeeld

Wat een heerlijk eten schotelen ze hier voor. Veel keuze en altijd genoeg! Zeker de moeite waard. Sterker nog, nu meerdere keren New York geweest en dus ook meerdere keren naar Dallas BBQ, en valt nooit tegen.

20 september 2015 beoordeeld

Wat een mega groot pand is dit.
Vreetschuur eigenlijk.
Maar super strak georganiseerd.
Snelle vriendelijke bediening.
Heerlijke spare ribs met garnalen er boven op en een flinke portie patat erbij voor een schappelijke prijs. Ook de hamburgers zijn fantastisch.
Grote glazen bier van de tap ( probeer Samuel Adams) en enorme cocktails.
Vlakbij Time Square.In een zijstraat

11 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker maar te duur voor wat het was door de fooi die er automatisch bijgerekend werd.

Wij bestelden 2 gewone cocktails die niet zo duur waren maar ze rekenden er vanzelf een extra shot bij zonder dat we dit vroegen waardoor de rekening alweer opliep!

7 maart 2015 beoordeeld

Ongelooflijk groot restaurant met een ongeziene organisatie. De plaatsaanduiders werken met walkie talkies, om je maar een idee te geven van de grootte van deze massa-tent. Het eten is er zeer lekker, 'finger licking' ribs en heerlijke burgers. De steak is wat ontgoochelend. De bediening is wat het hoort te zijn in zo'n groot en drukbezocht eetfabriek. Ik stond versteld toen de tafel naast ons opstond en vertrok: 3 afruimers vlogen op de tafel en binnen de 6 seconden was deze klaar voor de volgende gasten die er onmiddellijk plaats namen.

• Sfeer

In Dallas BBQ Times Square geweest? Deel je ervaringen!

;