“Lekkere spareribs met garnalen”
Beoordeling van Dallas BBQ Times Square

Dallas BBQ Times Square
Geclassificeerd als nr. 1.523 van 15.760 Restaurants in New York
Keukens: Barbecue
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Wijk: Midtown
20 september 2015 beoordeeld

Wat een mega groot pand is dit.
Vreetschuur eigenlijk.
Maar super strak georganiseerd.
Snelle vriendelijke bediening.
Heerlijke spare ribs met garnalen er boven op en een flinke portie patat erbij voor een schappelijke prijs. Ook de hamburgers zijn fantastisch.
Grote glazen bier van de tap ( probeer Samuel Adams) en enorme cocktails.
Vlakbij Time Square.In een zijstraat

11 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker maar te duur voor wat het was door de fooi die er automatisch bijgerekend werd.

Wij bestelden 2 gewone cocktails die niet zo duur waren maar ze rekenden er vanzelf een extra shot bij zonder dat we dit vroegen waardoor de rekening alweer opliep!

7 maart 2015 beoordeeld

Ongelooflijk groot restaurant met een ongeziene organisatie. De plaatsaanduiders werken met walkie talkies, om je maar een idee te geven van de grootte van deze massa-tent. Het eten is er zeer lekker, 'finger licking' ribs en heerlijke burgers. De steak is wat ontgoochelend. De bediening is wat het hoort te zijn in zo'n groot en drukbezocht eetfabriek. Ik stond versteld toen de tafel naast ons opstond en vertrok: 3 afruimers vlogen op de tafel en binnen de 6 seconden was deze klaar voor de volgende gasten die er onmiddellijk plaats namen.

• Sfeer
29 augustus 2014 beoordeeld

Bizarre massa tent, je kijkt je ogen uit naar alle Amerikanen die dit serieus nemen. Via een megafoon en wachtlint wordt je naar je tafel gebracht waar 4 of 5 verschillende gradaties aan obers je helpen. Eten is gewoon van fastfoodkwaliteit zoals alles in NY.

11 januari 2013 beoordeeld

supoer restaurant geweldige cocktails een super bediening zodra ergens wat valt staan er 3 tot 4 mensen om heen om het op te ruimen eten erg lekker en niet te duur

In Dallas BBQ Times Square geweest? Deel je ervaringen!