“Super! ”

Numero 28 Pizzeria
Geclassificeerd als nr. 54 van 14.913 Restaurants in New York
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Wijk: West Village
22 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn er in een vooravond gaan eten. Er was nog niet veel volk aangezien het zeer slecht weer was. Zijn zeer goed ontvangen geweest. We hebben voor de grootste pizza gekozen waardoor we 3 soorten konden kiezen. Een super grote honger hadden we niet maar, we mochten de rest meenemen. Zeker een aanrader!

15 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekkere pizza. Het meisje van de bediening was ook heel vriendelijk. Al met al goed gegeten. Overigens kun je alleen contant betalen.

27 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwamen hier bij toeval. Verrukkelijke pizza, een van de beste ooit!! Bediening is vriendelijk. De WC is super netjes.

6 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellig, echte Italianen in New York. Supergastvrij. Dit wordt een verplicht nummer bij iedere passage in the big Apple.
De pizza was zalig, het dessert overheerlijk....

8 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Pizza heaven, super sympathieke mensen. Zoals het bij een echte Italiaan hoort te zijn. Zeker niet duur voor dik lekkere eten

In Numero 28 Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!