“Mooi”

The Museum of Modern Art (MoMA)
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 25,00*
Vanaf
Directe toegang zonder wachtrij tot het Museum of ...
Geclassificeerd als nr. 18 van 1.203 dingen om te doen in New York
Type: Kunstmusea, Musea
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Nuttige informatie: Rolstoeltoegang, Trappen / lift, Parkeergelegenheid kinderwagens, Activiteiten voor jonge kinderen, Activiteiten voor oudere kinderen, Voedsel te koop, Toiletten
31 mei 2018 beoordeeld

Een mooi en groot museum met een enorme collectie schilderijen. Wij vonden de tijdelijke tentoonstelling van de Braziliaanse Tarsila do Amaral heel mooi, maar ook natuurlijk de klassiekers zoals Picasso, Mondiraan, Kahlo en anderen. Lekker geluncht in het café van Moma

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je moet een beetje geluk hebben met de exposities, maar de vaste collectie is alleen al de moeite waard!

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een paar topstukken na viel de collectie ons tegen. Het MET was vele malen mooier. Bij MoMA moet je van moderne kunst houden. Het was ook erg druk.

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een heel groot museum met veel mooie stukken, maar echt enorm druk! Mensen lopen elkaar voor de voeten, waardoor je schilderijen niet goed kunt bezichtigen. Ook was het er binnen erg warm. Geen succes voor ons

Bekijk meer beoordelingen
21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

En dat geldt zeker voor kunst. We vonden het museum matig. Uitschieter waren de schilderijen van Andy Warhol en van Vincent van Gogh. De rest viel ons tegen. We hadden bijvoorbeeld meer popart verwacht, maar zoals ik al schreef: smaken verschillen...

In The Museum of Modern Art (MoMA) geweest? Deel je ervaringen!