Beoordeeld op 31 december 2017

In tegenstelling tot wat we geboekt hadden kregen wij een zeer kleine kamer. Na wat geklaag kregen we 20% van ons betaalde geld terug. De kamer was wel schoon met elke dag schone handdoeken. Maar omdat de achterkant "waar onze kamer was" vlak naast de metalen Manhattan Bridge was, hadden we niet veel rust. Wij zullen hier niet meer komen

Kamertip: Zoek gewoon een ander hotel.
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 26 oktober 2017 via mobiele applicatie

Prima schoon hotel met vriendelijk personeel. Locatie om New York te verkennen is top! Zorg alleen dat je een kamer krijgt die niet bij de trein zit. Vanuit het hotel is het 10 min lopen naar Brooklyn bridge en stap je zo de subway in.
Hotel heeft wifi, is schoon en netjes. Meer heb je niet nodig

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 18 maart 2017 via mobiele applicatie

In totaal 4 overnachtingen gedaan. Veel van wat ik op andere reviews had gelezen klopt prima. Kamers zijn schoon, elke dag nieuwe handdoeken. Badkamer netjes. Geen luxe maar prima (omdat je toch hele dag op pad bent). Vriendelijk personeel, behulpzaam. Prima koffie op 2e verdieping. Metro op loopafstand. Inderdaad metro langs je raam dus nodige herrie. Je zit wel midden in Chinatown! Overall: prima hotel voor nette prijs.

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 9 januari 2017

Wij zijn met de kerst in New York geweest, wat een beleving.......

groot, groter en groots gaat hier zeker op, de gebouwen, de winkels, het eten maar ook de prijsen van dit alles.

Wij verbleven in Hotel 91 in China Town. Nette kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel, iederdag schone handoeken en een opgeruimde kamer. Dit hotel heft geen ontbijt mogelijkheden, maar die vindt je in de buurt genoeg in de Deli of diners.

De metro (F) stop op een paarminuten lopen van het Hotel, de Q lijn is ongeveer 10-15 lopen (deze is nodig om naar Batterijpark te komen voor een bezoek aan het vrijheidsbeeld (ook een aanrader, wel ruim van te voren boeken als je de kroon (de top) wilt bezoeken).

Kamertip: Onze kamer lag aardig dicht bij metro die over de Manhattan bridge rijdt, wij hebben dit niet als vervelend ervaren
  • Verbleef: december 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 2 januari 2017

Ons eerste kamer beviel niet. Lichten en tv werkte niet en was ook op de 5e etage naast het spoor. Na 3 tot 4 keer geklaag, hebben wij kamer 210 gekregen.
Heerlijke kamer, fijn geslapen. Het eerste nacht was het in de kamer ijskoud. We hebben met al onze kleren aan geslapen. We hebben de airco op heet/warm gezet en pas de volgende dag werd de kamer warm. Badkamer schoon, kamer groot en goed verbleven. De volgende keer zal ik zeker deze kamer weer hebben.

Kamertip: Neem geen kamer bij het spoor. De vloeren trillen, zelfs je bed. Neem een kamer aan de straatzijde bij de ingang van het hotel.
  • Verbleef: december 2016, reisde met vrienden