Vandaag geopend: 05:30 - 02:00

vanaf US$ 12,00
vanaf US$ 25,00
vanaf US$ 23,00
Beoordeeld op 4 september 2019 via mobiele applicatie

Al voor de tweede keer bezocht en iedere keer blijft het mij verbazen, voor wie van gebouwen houdt is dit zeker de moeite, vergeet zeker niet naar boven te kijken

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 4 september 2019 via mobiele applicatie

Het huidige gebouw dateert uit het begin van de 20e eeuw. In het interieur ziet men duidelijke kenmerken van de Jugendstil. Enorm station, ik meen met de meeste perrons ter wereld. Het gebouw verstoort de strenge rooilijnen van de symmetrische streets en avenues. Lijkt er te zijn neergeplompt. De centrale hal is de moeite van bezichtiging waard. Enorme hoogte, prachtig plafond.

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 28 augustus 2019 via mobiele applicatie

Mooie station waarin je waant in vervlogen tijden. Kijk ook even naar boven en vanaf de eerste verdieping heb je leuk uitzicht op de hal en de reizigers.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 19 augustus 2019

Hier had ik eigenlijk wel meer van verwacht, misschien omdat het weer zo slecht was dat er geen mooi licht binnenkwam, misschien volgende keer nog eens bezoeken....

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 18 augustus 2019

Zeer gemakkelijk om een treinreis te boeken,en goedkoop met de metro trein. Met amtraxwordt de reis veel duurder.

Datum van activiteit: augustus 2019