“Italiaans met klasse”
Beoordeling van Serafina

Serafina
Reserveren met OpenTable
Serafina is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 451 van 14.216 Restaurants in New York
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch, Grote groepen, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Midtown
19 oktober 2017 beoordeeld

Dicht bij ons hotel een lunchplek gezocht. Serafina is nadrukkelijk een aantal stappen hoger dan de reguliere diners en ketens die ook te vinden zijn op Broadway in de buurt van Times Square. Mooie glazen, linnen servetten en daarenboven een kaart met originele, echt Italiaanse gerechten. Niet de reguliere spaghetti Bolognese of Carbonara; maar verfijnde pasta's en risotto's. Mooie ingrediënten en prima bediening. De wijnkaart is kort, maar goed een paar klassieke Europese wijnen maar ook een paar prima Amerikaanse wijnen. Voor mij hoeven in een Italiaans restaurant geen Franse wijnen op de kaart; de keuze uit Italiaans of Amerikaans is ruim genoeg.

Een plek om naar terug te keren.

2 oktober 2017 beoordeeld

Het ontbijt is lekker en betaalbaar. De eggs benedict met spinazie was erg lekker. De bagel met zalm is ook een aanrader.

Bedank A.P. W
10 mei 2017 beoordeeld

Gezien eerdere recensies had ik hier niet naar toe gewild. Maar in de buurt waren geen echte pizzatenten. De muziek was wat aan de luide kant. Van de 2 bestelde pizza's 4 Stagioni was 1 met een harde rand en de andere een stuk zachter (how come?). Waar ik me steeds aan ergerde was de fooi van 20% op de bon. Verschillen mensen kwamen de pizza's brengen, en andere weer de drankjes. O dat nou een uitzonderlijke prestatie is en daarom maar 20% (het hoogste) percentage fooi moeten hebben. Ze zijn trouwens beledigd als je 15% of 18% geeft. Dan krijg je; What did I do wrong? Ook komen er nog taxes (belastingen) bij de rekening. Reken op $ 100 eten op $ 20 fooi. Iets wat wij niet kennen.

11 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Vaak is hebben restaurants moeite met het bedienen van een groep van meer dan 30 man. Hier was het geen enkel probleem, het eten was goed, de bedienen vriendelijk en behulpzaam, er de locatie prima. Gewoon een aanrader

31 augustus 2014 beoordeeld

Deze plek is niet zo goedkoop maar ligt in de place to be! Het is heel trendy ingericht en past perfect in de wijk.
Zeer lekker gegeten.

In Serafina geweest? Deel je ervaringen!