22 november 2016 beoordeeld

Het is een beetje vervallen glorie denk ik. Ik vond de kamer heel erg muf voor de rest wel schoon.

Toen de buren hun airco aanzette kon ik niet meer slapen door het gezoem.

Verder mooie omgeving maar mag wel wat aan gebeuren.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Stephanie C, Manager van Bahia Resort Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 november 2016

Thank you for taking the time to share a review of your recent stay. Though we are happy to hear that you enjoyed the location of our resort, we are terribly sorry to learn that our room accommodations did not meet your expectations. We apologize for any inconveniences that occurred and hope that you still enjoyed the remainder of your stay. Thank you again for your review, we hope to have the chance to welcome you back in the near future.

7 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige ligging, super mooi en verzorgd resort op loopafstand van pacific strand en direct aan de baai! Wij hadden een prachtige ruime kamer met zithoek en keuken en bayview! Vanuit balkon dus zicht op vuurwerk seaworld.

Personeel heel vriendelijk en behulpzaam, gratis parkeren, en vlakbij vliegveld DE perfecte plek als je san diego bezoekt en niet midden in de stad wilt zitten

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
2 augustus 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is de tweede keer dat we in dit hotel verbleven. Twee jaar terug waren we hier ook.
Het hotel is op loopafstand van de oceaan waar je kunt surfen op de golven.
Het hotel heeft een prima zwembad en een uitstekend restaurant.
Er zijn allerlei activiteiten waar wij overigens niet aan mee hebben gedaan.
Onze kamer had een keukentje en een slaapbank. Het was geweldig

• Verbleef: juli 2013
5 maart 2013 beoordeeld

Wij verbleven 3 dagen - 2 nachten in dit hotel. Naast het traditionele Sea World en San Diego zoo was de nabijheid van het toeristische strand zeer leuk voor onze kids van 12 en 16. We verbleven in een gebouw centraal in het domein zonder echte views op het water. De ietwat afgeleefde kamers lagen op de eerste verdieping bereikbaar via een trap en een balkon zowel vooraan als achteraan. In 1 kamer bevonden zich de bedden en een ouderwetse TV, aan de andere kant was er een grote kamer met een salonnetje incl aftandse tv en een kitchenette met een met drank gevulde ijskast. Er was wireless internet aanwezig.
Er was een duidelijke indicatie dat de gebruikte dranken moesten betaald worden. We hebben niets geconsumeerd tenzij 2 keer koffie gemaakt bij het geimproviseerde ontbijt. Bij het verlaten van het resort moest ik een bon ondertekenen voor het aanvullen van de koffiepads die achteraf werd aangerekend. Gedurende onze drie weken in de USA hadden wij nergens hiervoor moeten bijbetalen. Een negatieve afsluiter na een aangenaam verblijf.

Verbleef: augustus 2012, reisde met familie
10 februari 2013 beoordeeld

Een prima resort voor wie een paar dagen door wil brengen buiten het centrum van San Diego.
Alles is binnen 15 auto minuten te bereiken.

Wij waren met 2 volw. en 2 kids en hadden een bay view suite met aparte slaapkamer.
Prima kamer!

We werden zeer vriendelijk ontvangen en er was overal extra info over te krijgen. Het restaurant was ook prima, maar het ontbijtbuffet is wat beperkt, dus kun je beter van de kaart bestellen.

Wifi liet het af en toe wel afweten.

• Verbleef: februari 2013, reisde met familie