Sjmeets
Born, Nederland

2 overnachtingen San Diego

Beoordeling van Kings Inn San Diego
4,0 van 5 bollen7 aug 2018 beoordeeld
Super hotel vlak bij Sea World en de stad. Mooi zwembad. Ontbijt ok, wel bijbetalen. Ligt aan de snelweg. Goede uitvalbasis voor allerlei bezichtingen. Ook een leuk terrasje bij het zwembad en parkeren bij de kamer.
Datum van verblijf: juli 2018
Is er een probleem met deze beoordeling?
Word beloond met One Key
  • Agoda.com
0.4 km van Kings Inn San Diego
Meer hotels in San Diego bekijken
Beoordeeld op 23 juni 2017

Typisch na-oorlogs motel op een bijzonder gunstige ligging in San Diego.
Niets negatiefs over dit motel te verzinnen. Wij kregen een kamer zoals wij bij boeking hadden verzocht.
Zeer goed geslapen en nauwelijks enige hinder ondervonden van de nabijgelegen snelweg. Kamer was schoon, badkamer wat klein maar prima bruikbaar.
Het ontbijt (niet gratis, maar met een kleine korting) kon worden genuttigd in het bij dit motel behorende gezellige ontbijtrestaurant. Goede service hier!
Het motel had een royaal zwembad met voldoende ligstoelen rondom.

Gezien de gunstige kamerprijs is het zeker de moeite waard om hier te verblijven voor een paar dagen S.D.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 27 mei 2017

Goed hotel met uitstekende ligging als uitvalsbasis (laan met allerlei hotels naast elkaar). De kamers zijn proper maar eenvoudig. Het ontbijt in het Waffelrestaurant is een aanrader. Ideaal hotel voor een kort verblijf voor enkele dagen. Gezellig klein zwembadje

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 22 november 2016

De receptionistes (Ana en collega)van dit hotel verdienen een zeer vette pluim voor alle moeite die zij voor mij hebben gedaan op het moment dat mijn koffer niet op het vliegveld aangekomen was.
Voorafgaand aan onze cruise hadden wij 2 nachten in dit hotel geboekt. Aangezien mijn koffer niet aangekomen was,hebben deze 2 dames alles op alles gezet om mijn koffer op tijd geleverd te krijgen in het hotel. Toen vervolgens ook nog eens een verkeerde koffer afgeleverd werd, de dag voordat wij zouden inschepen, werd hun vasthoudendheid nog scherper/harder met als resultaat dat snachts om 2 uur, op de dag van inscheping, alsnog mijn koffer werd afgeleverd. Deze 2 dames hebben mijn vakantie dus gered doordat zij bleven vasthouden, bellen en discussieren met diverse afdelingen van de luchtvaartmaatschappij. De kamers zijn schoon, een heerlijk ontbijt en diner, de trolleytram stopt voor de deur (regelen bij de receptie)zorgen ervoor dat wij dit hotel zeer aanbevelen bij eenieder die San Diego wil bezoeken.
Dames, nogmaals dank voor alle moeite die jullie hebben gedaan. Mvg Henny

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 17 augustus 2016 via mobiele applicatie

Kings Inn Hotel is een prima hotel voor het bezoeken van San Diego en omgeving.
Prima kamers met flatscreen, gratis (goede) wifi, föhn, strijkplank, koelkast, kluisje, 2 queensize bedden.
Hotel heeft prima restaurant en ontbijtrestaurant.
Verder een fijn verwarmd zwembad.
Heel tevreden. Zou er weer terugkomen.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 27 juli 2016 via mobiele applicatie

We verbleven een week in het kings inn hotel, het personeel was bijzonder vriendelijk en de kamers waren steeds proper. Vooral de locatie is top, nabij old town en down town san diego. Echt een aanrader! Er is ook de mogelijkheid om in het hotel te ontbijten, waar je heerlijke wafels en andere specialiteiten kan eten. 'S avonds kan je terecht bij de 'Amigo spot', een Mexicaans restaurant. Dit hebben we eenmaal uitgeprobeerd, maar was niet denderend.

Datum van verblijf: juli 2016