22 november 2016 beoordeeld

De receptionistes (Ana en collega)van dit hotel verdienen een zeer vette pluim voor alle moeite die zij voor mij hebben gedaan op het moment dat mijn koffer niet op het vliegveld aangekomen was.
Voorafgaand aan onze cruise hadden wij 2 nachten in dit hotel geboekt. Aangezien mijn koffer niet aangekomen was,hebben deze 2 dames alles op alles gezet om mijn koffer op tijd geleverd te krijgen in het hotel. Toen vervolgens ook nog eens een verkeerde koffer afgeleverd werd, de dag voordat wij zouden inschepen, werd hun vasthoudendheid nog scherper/harder met als resultaat dat snachts om 2 uur, op de dag van inscheping, alsnog mijn koffer werd afgeleverd. Deze 2 dames hebben mijn vakantie dus gered doordat zij bleven vasthouden, bellen en discussieren met diverse afdelingen van de luchtvaartmaatschappij. De kamers zijn schoon, een heerlijk ontbijt en diner, de trolleytram stopt voor de deur (regelen bij de receptie)zorgen ervoor dat wij dit hotel zeer aanbevelen bij eenieder die San Diego wil bezoeken.
Dames, nogmaals dank voor alle moeite die jullie hebben gedaan. Mvg Henny

• Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
17 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Kings Inn Hotel is een prima hotel voor het bezoeken van San Diego en omgeving.
Prima kamers met flatscreen, gratis (goede) wifi, föhn, strijkplank, koelkast, kluisje, 2 queensize bedden.
Hotel heeft prima restaurant en ontbijtrestaurant.
Verder een fijn verwarmd zwembad.
Heel tevreden. Zou er weer terugkomen.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
27 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven een week in het kings inn hotel, het personeel was bijzonder vriendelijk en de kamers waren steeds proper. Vooral de locatie is top, nabij old town en down town san diego. Echt een aanrader! Er is ook de mogelijkheid om in het hotel te ontbijten, waar je heerlijke wafels en andere specialiteiten kan eten. 'S avonds kan je terecht bij de 'Amigo spot', een Mexicaans restaurant. Dit hebben we eenmaal uitgeprobeerd, maar was niet denderend.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
4 juli 2016 beoordeeld

Hotel zag er keurig uit leek net geupdate kamer was erg netjes en ruim. Goede wifi op de kamer en ruime koelkast. Twee restaurants bij het hotel beide prima niet bijzonder maar makkelijk dicht bij. Wel een vieze geur uit de wastafel.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
27 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We kregen een nieuw ingerichte kamer met super comfortabel bed, heerlijk. Heel het hotel wordt vernieuwd. Het ontbijt bij The Waffle Spot is niet inbegrepen, maar heerlijk. Het zwembad is groot en fijn met veel ligbedden. Wifi deed het uitstekend en was gratis. In het restaurant van 4-7 pm. happy hour. Goede uitvalsbasis om San Diego te bezoeken.
Het meisje aan de receptie was heel vriendelijk en we kregen tips van haar, wat een must was om te bezoeken.
Tips: Uss Midway
Balboa Park