“Leuk hotel met goede ligging”
Beoordeling van Kings Inn San Diego

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Kings Inn San Diego
Beoordeeld als nr. 26 van 286 hotels in San Diego
Eco-leadersNiveau Zilver
27 mei 2017 beoordeeld

Goed hotel met uitstekende ligging als uitvalsbasis (laan met allerlei hotels naast elkaar). De kamers zijn proper maar eenvoudig. Het ontbijt in het Waffelrestaurant is een aanrader. Ideaal hotel voor een kort verblijf voor enkele dagen. Gezellig klein zwembadje

• Verbleef: April, 2017, reisde met familie

22 november 2016 beoordeeld

De receptionistes (Ana en collega)van dit hotel verdienen een zeer vette pluim voor alle moeite die zij voor mij hebben gedaan op het moment dat mijn koffer niet op het vliegveld aangekomen was.
Voorafgaand aan onze cruise hadden wij 2 nachten in dit hotel geboekt. Aangezien mijn koffer niet aangekomen was,hebben deze 2 dames alles op alles gezet om mijn koffer op tijd geleverd te krijgen in het hotel. Toen vervolgens ook nog eens een verkeerde koffer afgeleverd werd, de dag voordat wij zouden inschepen, werd hun vasthoudendheid nog scherper/harder met als resultaat dat snachts om 2 uur, op de dag van inscheping, alsnog mijn koffer werd afgeleverd. Deze 2 dames hebben mijn vakantie dus gered doordat zij bleven vasthouden, bellen en discussieren met diverse afdelingen van de luchtvaartmaatschappij. De kamers zijn schoon, een heerlijk ontbijt en diner, de trolleytram stopt voor de deur (regelen bij de receptie)zorgen ervoor dat wij dit hotel zeer aanbevelen bij eenieder die San Diego wil bezoeken.
Dames, nogmaals dank voor alle moeite die jullie hebben gedaan. Mvg Henny

• Verbleef: November, 2016, reisde met vrienden
17 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Kings Inn Hotel is een prima hotel voor het bezoeken van San Diego en omgeving.
Prima kamers met flatscreen, gratis (goede) wifi, föhn, strijkplank, koelkast, kluisje, 2 queensize bedden.
Hotel heeft prima restaurant en ontbijtrestaurant.
Verder een fijn verwarmd zwembad.
Heel tevreden. Zou er weer terugkomen.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
27 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven een week in het kings inn hotel, het personeel was bijzonder vriendelijk en de kamers waren steeds proper. Vooral de locatie is top, nabij old town en down town san diego. Echt een aanrader! Er is ook de mogelijkheid om in het hotel te ontbijten, waar je heerlijke wafels en andere specialiteiten kan eten. 'S avonds kan je terecht bij de 'Amigo spot', een Mexicaans restaurant. Dit hebben we eenmaal uitgeprobeerd, maar was niet denderend.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
4 juli 2016 beoordeeld

Hotel zag er keurig uit leek net geupdate kamer was erg netjes en ruim. Goede wifi op de kamer en ruime koelkast. Twee restaurants bij het hotel beide prima niet bijzonder maar makkelijk dicht bij. Wel een vieze geur uit de wastafel.

• Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
27 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We kregen een nieuw ingerichte kamer met super comfortabel bed, heerlijk. Heel het hotel wordt vernieuwd. Het ontbijt bij The Waffle Spot is niet inbegrepen, maar heerlijk. Het zwembad is groot en fijn met veel ligbedden. Wifi deed het uitstekend en was gratis. In het restaurant van 4-7 pm. happy hour. Goede uitvalsbasis om San Diego te bezoeken.
Het meisje aan de receptie was heel vriendelijk en we kregen tips van haar, wat een must was om te bezoeken.
Tips: Uss Midway
Balboa Park
San Diego Zoo

Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
24 juni 2016 beoordeeld

Een hip, schoon, goed gelegen motel/hotel met mooie ruime kamers met parkeerplek voor de deur en een verwarmd zwembad en jacuzzi die tot 22:00 uur open zijn. Op de kamers een ruime koelkast en groot LED scherm. De mensen aan de balie waren vriendelijk en servicegericht. Vlakbij down town San Diego met Little Italy, Gaslamp, downtown en heel veel leuke hippe tenten.

Kamertip: Aan de achterkant ivm de geluidsoverlast van de highway
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
David P, Manager van Kings Inn San Diego, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juni 2016

We zijn erg blij dat u genoten van onze "hip" midden van de eeuw hotel. Dank u voor een verblijf bij ons tijdens uw bezoek aan San Diego. Wij wensen u een veilige reis en dank u voor uw beoordeling.

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in San Diego bekeken
1.959 beoordelingen
Mission Bay Park
The Dana on Mission Bay, BW Premier Collection
Prijzen weergeven

In Kings Inn San Diego geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Kings Inn San Diego

Adres: 1333 Hotel Circle South, San Diego, CA 92108-3408
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigde Staten > Californië > San Diego > Mission Valley / Hotel Circle
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Roomservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 2 voordelig hotel in San Diego
Nr. 13 eco-hotel in San Diego
Prijsklasse: € 60 - € 124 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:2,5 ster(ren) — Kings Inn San Diego 2.5*
Aantal kamers: 140
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Kings Inn San Diego met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Kings Hotel San Diego
Kings San Diego

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?