Manchester Grand Hyatt San Diego
  • Zwembad
Best Western Plus Island Palms Hotel & Marina(San Diego)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Hotel Indigo San Diego Gaslamp Quarter(San Diego)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Kings Inn San Diego(San Diego)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
The Sofia Hotel(San Diego)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
La Valencia Hotel(La Jolla)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Hilton La Jolla Torrey Pines(La Jolla)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
  • Inclusief ontbijt
Paradise Point Resort & Spa(San Diego)
23 januari 2017 beoordeeld

aan te raden, maar niet goedkoop wat kamers betreft. Ontbijt aan 25€ mogelijkheid in de market one voor een goedkopere prijs. Uitstekende ligging kort aan de haven idem voor gaslamp . Kortom een aanrader als de prijs geen pobleem is (300 USD e maker zonder ontbijt)

• Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Grand_Hyatt_SD, Guest Relations Manager van Manchester Grand Hyatt San Diego, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 februari 2017

We appreciate your kind words and are thrilled to learn the hotel provided the perfect backdrop to your San Diego visit. It would be out pleasure to welcome you back in the near future, thank you for being our guest!

27 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het Manchester Grand Hyatt is een zeer goed hotel, prima kamers met een fantastisch uitzicht over de haven of het congrescentrum van de prachtige stad San Diego.
De service is prima in orde, het personeel is vriendelijk en correct.

Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
28 juli 2016 beoordeeld

Dit hotel is echt geweldig!!! Het ontbijt is heerlijk met alles wat je hebben wil en de kamers zijn ruim en comfortabel. Het hotel ligt op loopafstand van elk vervoersmiddel en op 5 min van de uss midway waar je ook uitzicht op hebt. Het bed was gigantisch en ik (195 cm) had nog een halve meter over! Dit hotel is een echte aanrader.

Kamertip: Een kamer rond verdieping 8 is voldoende voor het beste uitzicht.
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met familie
6 juli 2016 beoordeeld

Dit hotel geboekt naar aan.eiding van de andere reviews op tripadvisor in combinatie met een mooie aanbieding.

Locatie niet slecht, tegenover seaport village, dichtbij (wandel afstand) uss midway, tegenover een tram station (je kan zo makkelijk naar old town) en in 10-15 minuten wandelen naar de gaslamp district.

Het hotel zelf is gigantisch en daardoor wat onpersoonlijk. Er worden schijnbaar veel congressen gehouden, dit stoorde ons niet. Hou er rekening mee dat het hotel twee torens heeft. We kregen de indruk dat de ene toren een wat luxere uitstraling had dan de andere.

Personeel doet geen stapje extra en uitleg bij in-checken was matig, we hoeven geen overdreven welkom, maar het is altijd praktisch om een uitleg te krijgen waar wat is (zonder het specifiek te hoeven vragen; helemaal gezien de grote van dit hotel), deze ontbrak helaas.

Kamers zakelijk, maar in ons geval een uitstekend uitzicht (hoekkamer; corner king). Badkamer is erg standaard met een wat ouderwets laag bad waar men ook in moet douchen, zou beter kunnen. Voor de rest niets bijzonders (positief of negatief).

Ontbijt is zeer de moeite waard en het personeel juist weer heel vriendelijk (positieve uitzondering). Boek dit wel vooraf gezien het dan veel goedkoper is dan ter plaatse betalen. Hotel bar boven (top of the hyatt) is ook de moeite waard en in verhouding viel de prijs van een drankje mee.

Parkeren in verhouding juist absurd duur naar ons idee, dit is geen New York, Santa Monica, etc. echter de prijs van parkeren zou dat doen vermoeden (schandalig, helemaal in het geval van hotel gasten).

Handig hotel voor een bezoek aan San Diego, wij proberen echter bij een eventueel volgend bezoek aan San Diego een alternatief.

Kamertip: Corner King en boek inclusief ontbijt
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner