Jimmy Verheij
Gaanderen, Nederland

Handige ligging

Beoordeling van Handlery Hotel San Diego
3,0 van 5 bollen17 mei 2022 beoordeeld
Hier 10 jaar terug 3 nachten verbleven op doorreis. Goede uitvalsbasis wanneer je de stad San Diego of eventueel Tiguana wil verkennen. Direct aan de doorgaande weg en goede parkeergelegenheid op het terrein zelf. Wij hadden een sobere, maar schone kamer.
Datum van verblijf: september 2021
3,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Booking.com
8.1 km van Handlery Hotel San Diego
Gratis parkeren
Meer hotels in San Diego bekijken
Beoordeeld op 25 juli 2017 via mobiele applicatie

We gingen zoals zovelen voor SeaWorld naar San Diego en kwamen in dit hotel terecht. Op de foto zag het zwembad er aanlokkelijk uit maar in de praktijksituaties dit een net hotel met redelijke basis voorzieningen. De mensen zijn erg aardig maar de bar bij het zwembad is de hele tijd gesloten geweest. Hotel zelf komt wat verouderd over maar de kamers waren schoon.

Datum van verblijf: juli 2017
Kirk S, General Manager van Handlery Hotel San Diego, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2017

Dear Richard S; Thanks for choosing the Handlery Hotel for your stay in San Diego! I was pleased to see that you enjoyed your stay with us! We look forward to having you back with us again in the near future!

Beoordeeld op 9 november 2016

Bij aankomst leek dit hotel een beetje vreemd te liggen omdat het vlakbij allerlei grote wegen ligt. Maar dat bleek eigenlijk heel handig, je bent daarom juist snel op allerlei plekken in de stad. Prima kamers ( beetje gedateerd ) en leuk zwembad.
Ontbijtbuffet was voor ons inclusief en prima verzorgd.

Datum van verblijf: augustus 2016
Kirk S, General Manager van Handlery Hotel San Diego, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2016

Dear Sasjen; Thanks for your comments and feedback on your stay with us. We appreciate your comments and hope you return soon!

Beoordeeld op 2 oktober 2016

We hebben hier 2 overnachtingen gehad tijdens onze rondreis, Mooie ruime nette kamers op de begane grond met een terras. De bedden lagen heerlijk en wij hebben hier 2 prima nachten gehad. Het ontbijt zat inbegrepen en was prima, we hadden de keuze uit 3 soorten ontbijt welke ruimschoots voldeden. We zaten in 1 van de drie bijgebouwen.

Datum van verblijf: september 2016
Kirk S, General Manager van Handlery Hotel San Diego, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2016

Dear Donnie W; Thanks for letting us know about your time here. I'm glad that you enjoyed the hotel. and services. Thanks for choosing the Handlery Hotel for your stay in San Diego!

Beoordeeld op 31 januari 2015

Groot conferentie centrum sober ,oud,kamer redelijk .Ontbijt niet inbegrepen , omelet besteld was het wel een omelet ? in ieder geval een slechte start van wat op de cruise een heerlijke 33 daags
genieten werd Hotel niet aan te bevelen,die ene dag meer dan genoeg. DE cruise Hawaii en de Frans Polynesie een droom vakantie

Kamertip: Niet Boeken
Datum van verblijf: december 2014
Kirk S, General Manager van Handlery Hotel San Diego, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2015

Dear Fietsbel1; We appreciate your candid comments about your recent stay here. I am sorry that it was not up to your expectations. Thanks for choosing the Handlery Hotel and we hope that you will allow us another opportunity should your travels bring you back to the San Diego area once again.
Best Regards,

Kirk Shearer General manager

Beoordeeld op 20 november 2012

Twee nachten in dit optel verbleven. Alsof je terug in de tijd gaat, lees de jaren 70. Stoffige oude kamers. Redelijke bedden. Eten op kamer besteld, maar dat was ronduit vies. Ontbijt was inbegrepen, maar dit werd niet goed aangevuld zodat je later op de ochtend nog slechts 1 soort brood kan krijgen. Na 3 weken in diverse hotels te hebben verbleven was dit veruit de slechtste.

Datum van verblijf: september 2012