Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (4.986)
Beoordelingen filteren
4.986 resultaten
Waardering van reizigers
3.245
1.219
319
139
64
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
3.245
1.219
319
139
64
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 4.986 beoordelingen
Beoordeeld op 15 augustus 2013

We hebben 2 nachten in dit hotel gelogeerd. Onze kamer bevond zich op de 14de verdieping. Het was een hoekkamer en had aan 2 kanten uitzicht op Petco Park.
Het zwembad op het dakterras op de 6de verdieping was niet diep en verwarmd, dus heerlijk vertoeven 's avonds. Helaas was het 's middags druk waardoor er geen ligbedden meer vrij waren.
Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.
Al met al een heerlijk verblijf gehad in dit hotel

Datum van verblijf: augustus 2013
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank trvl2usa
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 1 september 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Josh K, Manager van Omni San Diego Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 september 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Omni Hotels & Resorts
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Josh K, Manager van Omni San Diego Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 augustus 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Josh K, Manager van Omni San Diego Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 augustus 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Josh K, Manager van Omni San Diego Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken