Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.411)
Beoordelingen filteren
1.411 resultaten
Waardering van reizigers
701
425
179
64
42
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
701
425
179
64
42
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.411 beoordelingen
Beoordeeld op 3 januari 2017

Veel recensies gelezen over dit hotel en dacht dat lijkt we wel wat, maar het was vreselijk!
Bij aankomst vroegen wij om een rustige kamer, kregen een kamer aan de straatkant bi en de ingang vlak bij de liften en bij het zwembad. Weer terug naar de receptie en de enige mogelijkheid was een invaliden kamer . Dit was een donker ongezellige kamer met een tussen deur waar naast iemand zat die 24 uur per dag de tv redelijk hard had aanstaan . Na 2 nachten waren we hier helemaal klaar mee en zijn naar een ander hotel vertrokken. Ook kon je hier niet dineren en beperkt ontbijten omdat het restaurant werd verbouwd. Als je 's avonds terug liep naar je hotel (5th street) zaten daar allemaal homeless people, het leek wel een scène uit Thriller van Michael Jackson, niet prettig ! Kortom, ik zou dit hotel. Ik niemand aanbevelen!

  • Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Greetje924
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
JHH42, General Manager van Kimpton Hotel Palomar San Diego, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 januari 2017
Google-vertaling

Dear Greetje924

We're disappointed to hear that you were not happy with your stay and the location of the hotel. While we are very centrally located to take in the downtown Gaslamp area, we're sorry that it was not comfortable for you.

While our restaurant is being renovated, we are serving limited meal service in our lounge on the 4th floor and if this was inconvenient, we again apologies. Our new restaurant will be opening in late March and we appreciate our guest's patience during the interim time.

Thank you for taking the time to share your feedback and let us know about your visit.

Sincerely,

JJH

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 oktober 2014

We verbleven hier een goede week om San Diego en omgeving te verkennen.

Ligging :
Heel goed. Je ligt op stapafstand (5 minuten) van Gaslamp Quarter, het uitgangskwartier. Verder heb je er op de hoeken vd straat, rondom het hotel, tram en bushaltes.
Door de iets rustigere ligging heb je 's morgens weinig tot geen last van verkeer in de straten.

Hotel & Kamer :
Het hotel is erg trendy ! Knappe ingang (indrukwekkende deur !), mooie lobby.
De kamers zijn modern en trendy, netjes onderhouden. Wij hadden een kamer op een hogere verdieping en hadden daardoor ook weinig omgevingslawaai.
We hadden enkel wat problemen met de temperatuursregeling in de douche : een raar systeem dat niet zo goed bleek te werken.
Moderne en relatief grote televisie - goed aanbod van zenders.

Personeel :
Erg vriendelijk en behulpzaam, niets op aan te merken.

Parking :
Valet parking is erg duur, maar dat is een algemeen gegeven in San Diego.
Wij kozen ervoor om geen valetparking te gebruiken, maar op publieke parkings te parkeren (in de buurt van het hotel). Op deze manier konden we tussen de 6 en 15 dollar per nacht parkeren (wat een groot verschil was met de +- 40 dollar vh hotel).

Eten :
We hebben niet gegeten in het hotel (steeds buiten en tijdens uitstappen). Geen ervaring met hotel dus.

Kamertip: Hogere verdiepingen hebben minder omgevingslawaai.
  • Verbleef: september 2014, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Joeri2k3
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
pfletch, Executive Sales & Operations Coordinator van Kimpton Hotel Palomar San Diego, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 november 2014

Dank u voor de tijd neemt om een recensie te schrijven over uw recente verblijf in Palomar San Diego. Wij waarderen uw vriendelijke reacties en om te horen dat je vond dat het hotel "trendy".

Wij hopen dat uw reisplannen brengen u terug naar San Diego en dat we zullen uw hotel van uw keuze.

Met vriendelijke groet,

Patty Fletcher











Dank u voor de tijd neemt om een recensie te schrijven over uw recente verblijf in Palomar San Diego. Wij waarderen uw vriendelijke reacties en om te horen dat je vond dat het hotel "trendy".

Wij hopen dat uw reisplannen brengen u terug naar San Diego en dat we zullen uw hotel van uw keuze.

Met vriendelijke groet,

Patty Fletcher








Joeri2k3,

Dank u voor de tijd neemt om een recensie te schrijven over uw recente verblijf in Palomar San Diego. Wij waarderen uw vriendelijke reacties en om te horen dat je vond dat het hotel "trendy".

Wij hopen dat uw reisplannen brengen u terug naar San Diego en dat we zullen uw hotel van uw keuze.

Met vriendelijke groet.

Patty Fletcher

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 juli 2013

Het hotel hadden we geboekt, mede omdat er een goede gym bij zou zijn. In de gym waren beide crosstrainers defect, geen fiets, en twee van de drie loopbanden deden het niet. Erg jammer.
Valet parking voor 39,00 dollar bovenop de prijs was ook niet echt fijn.
De kamer was prachtig overigens en het bad voor het raam fantastisch.
Kortom: de gym viel tegen, verder erg goed.

Verbleef: juli 2013, reisde met familie
Bedank Gerben L
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 2 september 2018 via mobiele applicatie

Verbleef: september 2018, reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
JHH42, General Manager van Kimpton Hotel Palomar San Diego, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 augustus 2018 via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2018, reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
JHH42, General Manager van Kimpton Hotel Palomar San Diego, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken