Leg de laagste prijs van deze websites vast
Beoordeeld op 29 juli 2016 via mobiele applicatie

Kamers zijn ruim bemeten. Badkamer is klein. Ben je langer dan 2 meter dan kan je dit hotel beter overslaan. Zwembad is niet veel bijzonders maar fijn dat het er is als het buiten 30* is. Koffie en thee op de kamer. Geen koelkastje. Op loopafstand van centrum of anders met de metro om de hoek. Prima hotel voor deze prijs.

Datum van verblijf: juli 2016
Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeeld op 22 mei 2016

Ik heb al meer dan 10 verschillende hotels gehad in Bosten, en deze staat onderaan.
Het Midtown hotel ligt redelijk centraal (afhankelijk ervan waar je moet zijn in Bosten). Het hotel heeft een retro uitstraling.
De kamer is ruim, groot en schoon en erg muffig. De airco werkt niet (en na reparatie niet goed genoeg) waardoor het op de kamer erg benauwd is (zelfs boven de 30 graden terwijl het buiten 15 graden is).
De badkamer is klein, maar goed genoeg. De eerste dag ontbreken alle zeepjes maar die werden daarna wel aangevuld.
Personeel komt binnen zonder kloppen, dus hou de haak op de deur als je op de kamer bent.
Internet op de kamer werkt niet maar in de lobby heel goed.
Er is in het hotel geen mogelijkheid voor ontbijt, maar in de buurt liggen voldoende plekken waar dat wel kan.
Er is een parkeergarage onder het hotel.

Datum van verblijf: mei 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 9 juli 2015 via mobiele applicatie

Grote kamers met korte bedden voor Amerikaanse begrippen. Gratis kluis op de kamer. Geen koelkast maar wel een ijsblokjes machine. Metro op 25 meter van een zijingang. Parkeren kost voor gasten $ 26 per nacht.
1 van onze 2 kamers werd niet schoongemaakt.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 7 juli 2015 via mobiele applicatie

Locatie is echt prima; metro om de hoek, legio winkels in het grote Prudential winkelcentrum. Buurt niet zo gezellig, maar met een flinke wandeling ben je in de leuke buurtjes die Boston rijk is.
Hotel zelf is redelijk. Plusjes zijn de bedden, schone kamers en het zwembad. Min is de herrie van de weg, herrie van de airco van de buren, erg kleine badkamer en de housekeeping die zonder kloppen opeens in de kamer stond.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 8 mei 2015

Hotel ligt dicht bij winkelcentrum prudential. In het hotel is geen mogelijkheid tot ontbijt. Dichtbij ligt thornton's. Lekker ontbijt, maar er staat vaak een file om binnen te komen. Kamers zijn erg sober en gedateerd. Het is er net een doolhof. Je bent zo de weg kwijt in het hotel. Er is 1 lift, maar die komt niet in de lobby uit! Je moet de plattegrond erbij gebruiken. Parkeren kost $29 per dag, ook voor hotelgasten!
Kortom, redelijk hotel.

Datum van verblijf: mei 2015