Rob805

Gewoon Heerlijk!

Beoordeling van Seaport Hotel
5,0 van 5 bollen3 okt 2022 beoordeeld
Favoriet van het hotel
Het Seaport hotel is relatief nieuw en mooi verzorgd. Incheck gaat snel . auto valet parking of zet hem zelf even weg in de P garage om de hoek.
kamers luxe en royaal.
In het seizoen kun je gratis fijne fietsen lenen, dit hebben we gedaan voor een dag.
Hotel is centraal gelegen ,genoeg goede horeca in de omgeving. Prettig om even een stukje te wandelen
Datum van verblijf: september 2022
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Official Hotel
1.8 km van Seaport Hotel
5.1 km van Seaport Hotel
Meer hotels in Boston bekijken
Beoordeeld op 10 december 2019 via mobiele applicatie

Perfect gelegen voor mijn werkbezoek. Tussen het centrum, de luchthaven en mijn klant in. Het hotel is aan de prijs maar dat is eigenlijk alles in Boston. Vlak bij enkele zeer fijne restaurants. Volgende keer weer.

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Lauri-SeaportPR, Public Relations Manager van Seaport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 december 2019

Bedankt voor het schrijven van een review. We zijn blij te horen dat je genoten hebt van je verblijf; zoals u al zei, we zijn erg gelukkig dat we omringd zijn door zoveel prachtige restaurants! We hopen dat als je werk je weer naar Boston brengt, we je kunnen verwelkomen (of misschien zien we je voor een vrijetijdsbezoek!)

Beoordeeld op 24 mei 2019 via mobiele applicatie

Mooi hotel goede ligging ten opzicht van alle bezienswaardigheden. Waren er om 14:00, konden gelijk in onze kamer. Vele restaurant in omgeving. Wordt nog wel druk gebouwd. Mooi uitzicht over de haven en de visafslag.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 21 april 2019 via mobiele applicatie

Op wandelafstand van het oude centrum in de volledige nieuwe wijk van Seaport. Perfecte ligging voor uitstappen Te voet naar de stad ( 15 min wandelen) en op minder dan 15 min met de auto naar de luchthaven. Ruime kamers, uitstekende faciliteiten qua fitness en zwembad. Parking onder het hotel voor 40 dollar de dag.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 6 augustus 2018

Heerlijk verblijf gehad in het Seaport hotel. Heel mooi en luxe hotel, met bijzonder vriendelijke en behulpzaam personeel. Er zijn een mooi zwembad, spa, en een grote fitness ruimte. De ligging is prima aan de haven met veel restaurants in de omgeving en niet ver lopen van het centrum (+/- 20 min lopen) $10 met taxi / Uber.
De kamer is zeer luxe en voorzien van alle gemakken. De onze was zelfs voorzien van een air purifier. Ruime badkamer met douche in bad.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 8 januari 2018 via mobiele applicatie

Groot hotel aan de haven en dicht bij t vliegveld gelegen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zwembad,grote gym aanwezig. De kamer prima en comfortabel metidem badkamer. Uitstekende wifi gratis. Jammer dat het ( uitgebreide )ontbijt zo duur is (2 personen 58 dollar).

Datum van verblijf: januari 2018