Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.877)
Beoordelingen filteren
2.877 resultaten
Waardering van reizigers
1.119
1.071
438
121
128
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.119
1.071
438
121
128
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 2.877 beoordelingen
19 oktober 2016 beoordeeld

Met een naam als Sheraton wek je wat verwachtingen. Het personeel aan de balie is efficiënt, de ene al wat behulpzamer dan de andere- maar wel oké. De kamer loste de verwachtingen niet in. Toegegeven, een kamer in een stad is meestal wat kleiner, maar hier was niet eens plek om het bagagerekje op te zetten: tussen tv en muur paste het niet, in de kleerkast enkel als je de deur openliet. Ook de badkamer was minuscuul. Tot onze grote verbazing was er geen minibar of koelkast te bespeuren. En extra kosten aanrekenen als je wifi wil op de kamer (en geen SPG bent) is ook niet meer van deze tijd. Dat is alsof je zou moeten bijbetalen voor een tv op de kamer.

  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Muraille6833
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AngeVen, General Manager van Sheraton Boston Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 oktober 2016
Google-vertaling

Dear Muraille6833,

Thank you for taking the time to review your recent stay. We hope to welcome you back again in the future!

Warm Regards,
Angela Vento
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
3 september 2014 beoordeeld

We zijn recentelijk bij het Sheraton Boston Backbay verbleven. Wow! Wat een ongelofelijke ervaring.
Ten eerste, laat me beginnen met zeggen dat veel problemen waar we als consument tegenaan kijken geminimaliseerd kunnen worden als we op tijd naar het Hotel Management gaan en ons laten helpen als het nog te doen is.

In onze ervaren waren we onze zoon zijn inductie aan de Medische School aan het bijwonen, en zouden we al 8 in reis modus moeten zitten tegen de tijd dat we er arriveerden. We stuurden een email over de specifieke situatie aan Angel Vento (zijn of haar team reageerde op de reacties hier op Trip Advisor).
We ontvingen een reactie van het hotels GM waar we geland waren op één van de momenten van onze reis. De email van de GM adviseerde ons dat hij voor ons zou zorgen op verzoek. Logisch dus, mijn liefde met Sheraton begon meteen. Die reactie, begon een liefde in de maak.

Toen we bij het hotel kwamen was ALLES op zijn plek en konden we meteen naar de kamer. Erg elegante receptie dienst medewerkster, erg behulpzaam. Het hotel was heel schoon. We hadden een clublevel kamer geboekt, toen we er kwamen hadden we een superfijne schone kamer en een mooi uitzicht.

Toen moesten we opladen van het uitgaan, dus we moesten ontspannen en gingen er daarna op uit in Boston. Toen we terugkwamen.. het wordt nog beter, we werden verwelkomd door een dienblad met snoepjes en een kaart handgeschreven door de GM als reactie op de email die ik had geschreven. Ik was overspoeld met tranen door zo een lieve reactie.

Mijn dankbaarheid was de kamer klaar hebben toen we aankwamen. Maar, de leiding van het hotel ging nog verder. Ik zal voor altijd die kaart bij me dragen. Ik heb al mijn ervaringen gedeeld met mijn collega's over de top locatie, personeel en hospitaliteit dat mij en mijn man gegeven werd.

Tijdens de inductie van mijn zoon op school, deelde ik als mijn ervaringen van Sheraton met ouders op school. Ik raadde aan om te verblijven daar als ze zouden bezoeken in de toekomst. Ik kwam een familie tegen op de clublevel verdieping, die hadden een zoon die ook naar de school van onze zoon ging. We hadden toen afgesproken dat we vaste gasten zouden worden van Sheraton Boston.

Gewoonlijk blijf ik niet in grote hotels. Dit was echter de eerste keer bij het Sheraton hotel. Het was absoluut niet de laatste keer. Goed gedaan Angela en Peter. Al hebben we jullie nooit ontmoet.. BEDANKT. We kijken ernaar uit om jullie te ontmoeten op onze volgende trip naar Bosten, aangezien we weten dat we nog vaak zullen gaan.

Bedank nuffsaid
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
3 september 2018 beoordeeld

  • Verbleef: juli 2018, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TeamMarriott, Manager van Sheraton Boston Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
3 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: september 2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TeamMarriott, Manager van Sheraton Boston Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
3 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: september 2018, reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TeamMarriott, Manager van Sheraton Boston Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken