Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.038)
Beoordelingen filteren
2.038 resultaten
Waardering van reizigers
1.627
265
89
35
22
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.627
265
89
35
22
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 2.038 beoordelingen
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
18 september 2014 beoordeeld

Wat kan ik er van zeggen, het Four Season is altijd een schot in de roos. We kregen een kamer met uitzicht om Boylston St. en het Common Wealth Park. Eerst waren we blij met het uitzicht maar de bus 's nacht zorgde voor veel lawaai. Voorbij rijdende motors en veel mensen die 's nachts veel lawaai maakte. Toen er werd gevraagd "hoe onze nacht was" door de receptie de volgende ochtend, vermeldde we het lawaai in onze kamer. De receptionist heeft meteen gekeken voor een kamer aan de binnentuin. We gingen overdag op pad en ze vertelden ons om onze spullen te pakken en zij zouden de koffers in de nieuwe kamer leggen. Bij terugkomst was de kamer perfect, onze spullen waren verplaatst en er was iets lekkers klaargelegd voor ons kind. Buiten was een portier voor iedere gast, zo leek. We hoefden nooit op de auto te wachten. Wat een geweldige ervaring! Het hotel is prachtig en goed onderhouden. De gym, het zwembad en sauna waren natuurlijk ook allemaal mooi. De service op de kamer was heerlijk en kwam precies zoals beloofd. We hebben een heerlijk verblijf gehad in Boston en dit is veelal te danken aan het centraal gesitueerde Four Seasons.

Bedank The_American_Couple
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
FSBoston, Hotel Manager van Four Seasons Hotel Boston, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 oktober 2014
Google-vertaling

We were very pleased to welcome you to Boston from Colorado and are glad to hear that we could make your stay in New England a good one. Our Front Desk staff are second to none and I was glad my colleagues could assist in finding a room more to your liking. We appreciate you sharing your comments with other travelers and hope we can welcome you back to our Back Bay hotel when travels bring you back to Boston.

-Awet Sium, Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
2 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: september 2018, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
30 augustus 2018 beoordeeld

  • Verbleef: augustus 2018, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Four Seasons
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
FSBoston, General Manager van Four Seasons Hotel Boston, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
30 augustus 2018 beoordeeld

  • Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Four Seasons
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
28 augustus 2018 beoordeeld

  • Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Four Seasons
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
FSBoston, General Manager van Four Seasons Hotel Boston, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken