Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.251)
Beoordelingen filteren
1.251 resultaten
Waardering van reizigers
890
290
43
17
11
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
890
290
43
17
11
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.251 beoordelingen
Beoordeeld op 2 april 2017 via mobiele applicatie

Fijn hotel, verzorgd en vriendelijk personeel. Queenssize bedden groot genoeg voor twee, zalige matrassen en kussens. Het ontbijt zeer uitgebreid, omeletten, panecakes maar ook veel fruit en yoghurt. Ruime parking. Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: april 2017
Reistype: Reisde met familie
Bedank dierynckk
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HGIlogan, Guest Relations Manager van Hilton Garden Inn Boston Logan Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 mei 2017
Google-vertaling

Dear Dierynck K,

Thank you for sharing your experience! We are so happy to hear that you enjoyed your time with us and we hope to welcome you back again.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 oktober 2016

Het hotel is nieuw en geschikt voor wie wat verder van Boston wil logeren maar toch snel in de stad wil zijn. De metro is 5 minuten verder. Om b.v. naar Harvard Sqaue te raken heb je slechts 40 minuten nodig, de rit kost 2,75 $.

Datum van verblijf: oktober 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank Frank A
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HGIlogan, Guest Relations Manager van Hilton Garden Inn Boston Logan Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2016
Google-vertaling

Dear Frank D,

Thank you for sharing your experience! We are glad to hear that you enjoyed your stay with us and found it convenient to get into the downtown area with our 24 hour shuttle service to the T station. We hope the next time you are in the Boston area we can welcome you back again.

Your friends at the Hilton Garden Inn, Boston Logan Airport

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 1 september 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kevin B, Manager van Hilton Garden Inn Boston Logan Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 augustus 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kevin B, Manager van Hilton Garden Inn Boston Logan Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 augustus 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Garden Inn
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kevin B, Manager van Hilton Garden Inn Boston Logan Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken