Vandaag geopend: 09:00 - 17:00

Google
Manieren om Urban AdvenTours te ontdekken
vanaf US$ 75,00
Beoordeeld op 12 juni 2019

Zondagochtend, mooi weer, prima fietsen, heerlijk gefietst langs plekken waar je anders niet komt en uitstekende gidsen! Een aanrader om Boston op een andere manier te leren kennen!!

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 10 januari 2017

Een hele plezierige fietstour operator. Wij hebben de mazzel gehad dat wij in een kleine groep een hele mooie fietstour hebben kunnen maken door Boston. Een absolute aanrader

Datum van activiteit: november 2016
Beoordeeld op 13 oktober 2016 via mobiele applicatie

Onze eerste tour ging niet door vanwege het slechte weer. Uiteindelijk wel met een volgende (maar andere) tour mee gegaan. De gids weet veel van de stad, omgeving en geschiedenis. De fietsen zijn prima en men kiest voor veilige routes.

Datum van activiteit: november 2015
Beoordeeld op 27 mei 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben hier een fiets gehuurd om op eenvoudige manier alle bezienswaardigheden van Boston te kunnen zien. De fiets was uitstekend, maar met $40 huur voor een dag vind ik dit echt iets te veel. Probleem in Boston is dat je geen keus hebt met een andere fietsverhuurder.

Datum van activiteit: mei 2016
Beoordeeld op 12 juli 2015 via mobiele applicatie

Ik vond het een hele leuke fiets tour maar het was veel te druk in de groep en daardoor was het lastig om de groep bij elkaar te houden met. Er waren ook mensen die nog wat weinig fiets ervaring hadden en daardoor reden we heel langzaam. Bij deze dus een tip: maak de groepen kleiner en doe de mensen die goed kunnen fietsen in 1 groep en de mensen die het minder goed kunnen in een andere groep.

Datum van activiteit: juli 2015