Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (5.198)
Beoordelingen filteren
5.198 resultaten
Waardering van reizigers
3.747
1.043
238
88
82
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
3.747
1.043
238
88
82
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 5.198 beoordelingen
Beoordeeld op 4 november 2014

Nooit eerder in Boston geweest. Geboekt bij IC Boston. Ontvangst perfect. Dame met Chinese achtergrond die al in Nederland was geweest. Dat is een gelukje,maar haar collega's waren evenzeer top,van hetzelfde slag zou ik zeggen. Ook de concierge wist van wanten en gaf de goede adviezen om bijvoorbeeld Harvard op de goede manier te verkennen. Ook de locatie was -na even gewend te zijn aan dewijze waarop Boston in elkaar steekt- meer dan prima.
Kortom een prima verblijf gehad. Een volgend bezoek aan Boston zal zeker beginnen bij dit hotel.

Kamertip: Er kan gekozen worden aan uitzicht over de stad of over de haven. Wie vindt wat leuk?
Datum van verblijf: oktober 2014
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Peter v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
InterConBos, Manager van InterContinental Boston, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2014
Google-vertaling

Dear Peter v,

We are so happy to hear that you had a great stay with us and I’m glad that you enjoyed your first visit to our wonderful city! We wish you happy travelling and hope to see you in Boston again in the future.

Best regards,

Monika Henry
Executive Assistant Manager
InterContinental® Boston
Monika.Henry@ihg.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 19 september 2011

Dit moet één van de beste hotels zijn.
Van het inchecken bij Maya, Conciërge Marc, tot de beste barman ooit op Rumba.
Het kan duur zijn maar het is elke cent waard.
Probeer Miel aangezien we er ook een heerlijke maaltijd hadden.

Bedank Wolfie17
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
ICBoston, Hotel Manager van InterContinental Boston, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2011
Google-vertaling

We are delighted to hear that we are one of the best hotels that you have stayed in. Our staff strives to make each guests’ stay memorable and we are thrilled to here our staff created such an amazing experience for you. It is a pleasure to hear you had a chance to tantalize your taste buds at our restaurant & bar. Hopefully during your next stay you will have a chance to try Sushi-Teq, our chic sushi/tequila bar featuring innovative and traditional sushi concepts paired with vintage agave driven tequila, margaritas, and specialty cocktails. Thank you for your review.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 3 september 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: september 2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
InterConBos, Manager van InterContinental Boston, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 september 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
InterConBos, Manager van InterContinental Boston, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 september 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
InterConBos, Manager van InterContinental Boston, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken