27 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Locatie is fantastisch en het personeel vriendelijk. Hotel zelf is basic en wat verouderd. Kamers wat klein en airco en ijskast luidruchtig. Geen koffie en thee op je kamer die moet je halen in een gezamenlijke ruimte, die zich in mijn geval op een andere verdieping bevond. Niet echt een goede prijs-kwaliteit verhouding, maar besef wel dat hotels in hartje Boston erg duur zijn.

Verbleef: oktober 2017, reisde alleen
7 juni 2017 beoordeeld

Boston is duur waaronder ook de hotels. We hadden om de prijs te drukken 1 kamer genomen met een baby erbij. Zeer krap, geen kast om kleren weg te leggen, badkamer is vrij groot maar niet praktisch om toiletzak op te bergen. Wat wel gemakkelijk is, is dat er een gelegenhied beneden is om te ontbijten. Wanneer we uitcheckten was er een storm buiten, ze deden zelf niet de moeite om ons te helpen met de taxi. Neen voor dit geld verwacht je een betere service en niet alleen onthaal medewerkers die meer met hun gsm of computer bezig zijn dan met de gasten. Neen geen aanrader sorry hotel 140 we waren teleurgesteld.

Kamertip: Zoek best naar prijs kwaliteit voor je boekt
  • Verbleef: juni 2017, reisde met familie
17 maart 2016 beoordeeld

Het hotel ligt op loopafstand van het metrostation Back Bay. Er zijn ook zeer goede busverbindingen in de directe omgeving. Trinity Church ligt om de hoek, net als de Public Library en tal van andere bezienswaardigheden.Zowel te voet als via de subway (T) kan je in korte tijd veel moois te zien krijgen en val je van de ene in de andere verbazing. De architectuur is ronduit schitterend. Het hotel zelf heeft blijkens opschrift aan de gevel vroeger kennelijk een andere bestemming gehad (t.b.v. jonge vrouwen,zie foto).

• Verbleef: maart 2016, reisde alleen
30 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de dag van uitchecken hadden we de koffers nog in het hotel gelaten. Bij terugkomst moest de manager mij spreken. Hij had 100 dollar afgeschreven omdat er volgens housekeeping een laken miste. Stond ik daar met mijn handbagage en kreeg het eerst echt niet voor elkaar. Vertelde dat hij inhoud van mijn bagage mocht zien... Niks hielp, hij hield vol! Hij vertrouwde zijn housekeeping. Pas nadat mijn collega's (vier stuks) erbij kwamen was hij bereid het terug te draaien! Geeft een naar gevoel- dat er dan zomaar geld van je rekening kan worden afgehaald! Bah; ik ga hier nooit naartoe terug- vertrouw ze echt niet!!

Verbleef: mei 2015, reisde voor zaken
3 augustus 2014 beoordeeld

Uitstekende locatie dichtbij Trinity Church en Back Bay metrostation. Op loopafstand van Biston Common (park). Makkelijk om van/naar vliegveld te komen omdat de Logan Express bus stopt aan het plein waaraan ook Trinity Church ligt (zowel voor heen als terug). Enige nadeel is dat de kamer nogal klein was en geen safe op de kamer (wel ijskast en koffie/thee-faciliteiten).

Kamertip: Hogere kamers (vanaf de zesde etage) geven een goede view op Boston.
  • Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner