30 juli 2016 beoordeeld

Gebruikelijke Embassy Suites kwaliteit. Elk kwartier een shuttle bus van en naar de luchthaven. Zoek bij aankomst naar "Ground Transportation" en vervolgens naar "Courtesy Buses". Het busje stopt daar. Er staat geen bordje voor "Embassy Suites". Er is een binnenzwembad dat erg naar chloor ruikt. Amerikaans ontbijt is inbegrepen. Vriendelijk personeel.

Verbleef: juli 2016
Michael F, General Manager van Embassy Suites by Hilton Boston at Logan Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 augustus 2016

Thank you for the good review on the Embassy Suites by Hilton at Boston Logan Airport. I am glad that our property convenient location and the friendly service you received made of your stay an enjoyable one. I am also pleased to know that you made good use of our amenities such as our courtesy shuttle service to/from the airport terminals and of our great complimentary breakfast buffet along with the cooked-to-order omelet station which help every guest start their day right. Again, thank you for your feedback and we look forward to welcoming you back in your next visit to Boston!

3 november 2013 beoordeeld

Wij hebben in oktober 3 nachten in dit heerlijke hotel geslapen. Het hotel is op 5 minuten lopen van de metro naar het centrum van Boston en 5 minuten met de shuttle naar Logan Airport. Ideale locatie dus! Service aan de desk was prima. Indien nodig is er ook een shuttle naar het metrostation.
Omdat we een kamer met 2 bedden wilden kregen we een suite met aparte zitkamer op de bovenste etage. Het was niet goedkoop, maar de prijs zéker waard.
Ruime slaapkamer met comfortabele bedden, voldoende kastruimte, heerlijke luxe badkamer.
In de zitkamer een (slaap)bank en fauteuil en een grote tv zodat we de finale van de World Series (Red Sox won!) goed konden zien. Er was ook een klein keukentje met gootsteentje, koelkast, magnetron en koffiezetapparaat.
Ontbijt was uitgebreid en prima verzorgd, zoals meestal in een goed zakenhotel.
We hebben ook genoten van het zwembad en de hottub!

Het enige minpuntje was dat ondanks dat we onze handdoeken niet op de grond hadden gelegd ze toch iedere dag werden verschoond. En dat terwijl ze zelf een kaartje in de badkamer hadden gelegd met hun 'duurzaamheidbeleid' hierover. Mijn ervaring is echter dat de meeste hotels zich niet aan hun eigen regels houden wat dat betreft.

• Verbleef: oktober 2013, reisde met een partner
21 oktober 2013 beoordeeld

In oktober 2 nachten verbleven bij deze Embassy Suites.
Voor het boeken lang getwijfeld ivm zakkelijk karater van het hotel en de afstand t.o.v. downtown Boston. Achteraf voor ons de juiste keuze en een prima afsluiting van de vakantie.

Keurige schone suite, nette badkamer en fijne bedden, niets op aan te merken. Ruime keuze bij het ontbijt waar je zelfs de mogelijkheid hebt om een omelet naar keuze te laten bakken.

Indien je een huurauto bij het vliegveld moet inleveren dan zit dit "om de hoek" (het is nog geen 5 minuten teruglopen)
Er is een shuttleservice naar het vliegveld en het metrostation.

Om naar het centrum van Boston te gaan hebben wij gekozen om te lopen naar station Maverick, ca 10 minuten en prima te doen. Station State is 2 haltes verder.

• Verbleef: oktober 2013, reisde met een partner
19 augustus 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kiest dit hotel niet voor de sfeer of luxe. Voor een redelijke prijs heb je wel een goede suite en een uitgebreid ontbijt. Zoals al gezegd is, kan je het best de spitsuren bij het ontbijt vermijden. De metroverbinding naar het centrum is uitstekend ( klein stukje lopen door het parkje of met de hotelshuttle naar het metrostation op Logan. Klein zwembad met whirlpool.

• Verbleef: juli 2013
31 mei 2013 beoordeeld

De inrichting van het hotel is OK, Alles functioneert en is schoon. De kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien. De metro naar downtown Boston is op 5 minuten loopafstand. De directe omgeving van het hotel is een rommelige buurt met autoverhuurbedrijven en woonbliokken. De geleverde gratis extra's: ontbijt, frisdrank in de middag en shuttle zijn van goede kwaliteit. De sfeer is zeer zakelijk.

• Verbleef: juni 2012, reisde met een partner