Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.963)
Beoordelingen filteren
1.963 resultaten
Waardering van reizigers
1.129
482
196
87
69
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.129
482
196
87
69
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.963 beoordelingen
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 24 augustus 2011

Het hotel was leuk genoeg, niet voor $300 + per nacht.
Ik begrijp niet waarom ze mensen hadden werken bij de deur.
Ze leken er nooit te zijn om te openen.
Eén keer lieten ze de deur in mijn gezicht dichtvallen toen degene voor me naar binnen ging!
De conciërge leek er nooit te zijn wanneer ik belde of naar beneden ging.
Toen ik "wat dan ook/wanneer dan ook", 3/4 keer belde, nam er niemand op.
Ze hadden mijn roomservice bestelling verkeerd.
Het brandalarm ging af om middernacht en ik werd buitengesloten uit mijn kamer!
Eén goed punt - de Acura service was aardig.
Ik had geen problemen om dit in te plannen toen ik de conciërge eenmaal had gevonden.

1  Bedank vk7387
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 2 september 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Gurki S, General Manager van W Boston, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 augustus 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Gurki S, General Manager van W Boston, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 augustus 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Gurki S, General Manager van W Boston, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 augustus 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Gurki S, General Manager van W Boston, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken