Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (899)
Beoordelingen filteren
899 resultaten
Waardering van reizigers
237
417
160
46
39
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
237
417
160
46
39
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 899 beoordelingen
Beoordeeld op 2 oktober 2015

Een mooi, groot hotel. Net ontbijt. Dichtbij een winkelcentrum met de nodige lekker restaurants. Ook de subway is vlakbij en die brengt je snel richting het centrum. Het hotel is een ideale uitvalsbasis net buiten de drukte van de stad.

Datum van verblijf: juli 2015
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank MaykeH662
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 juli 2015

Alles goed geregeld qua kamer en ontbijt. We hadden alleen onze oplaadstekker voor de Ipad in het stopcontact laten zitten (onze eigen schuld natuurlijk) en toen we daarover het hotel belden, werden we doorverwezen naar de manager wier voicemail we twee keer hebben ingesproken, zonder effect. Bij nogmaals bellen werden we door de frontdesk minutenlang in de wacht gezet; dat is heel duur met een Nederlandse mobiel........ Manager nooit te spreken gekregen ondanks belofte, alleen uiteindelijk de constatering dat ze niks hadden gevonden. Bah, de klantvriendelijkheid die ze op het overdrevene af willen uitstralen, is dus niet meer dan skindeep. Teleurstellend!! We hebben voor rond de vijftig dollar een nieuwe stekker moeten kopen.......

Datum van verblijf: juli 2015
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
1  Bedank C K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Wagner Q, General Manager van Holiday Inn Express Boston, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2015
Google-vertaling

Thank you for your posting your valuable feedback here.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 16 augustus 2011

Wij waren te vroeg om in te checken maar ons werd gezegd dat we onze auto achter konden laten op de parkeerplaats.
We kregen zelfs ontbijt aangeboden voordat we de hele dag naar Boston vertrokken.
Iedereen die we spraken bij de receptie was heel behulpzaam en vriendelijk.
De kamer ziet er vernieuwd uit en is heel mooi.
Het tapijt ziet er gloednieuw uit.
Zoals anderen al hebben gezegd, is het zo'n 5 tot 10 minuten lopen naar het Andrew Station.
Er is een aantal restaurants in de buurt maar die lijken niet op loopafstand te liggen.

Bedank Ozmag2
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 19 augustus 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 augustus 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken