Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
5 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 242
Hotels.comUS$ 242
TravelocityUS$ 242
PricelineUS$ 242
FindHotelUS$ 242
travelup.comUS$ 273
alle 20 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (981)
Beoordelingen filteren
981 resultaten
Waardering van reizigers
266
449
170
47
49
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
266
449
170
47
49
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 981 beoordelingen
Beoordeeld op 22 juli 2015

Alles goed geregeld qua kamer en ontbijt. We hadden alleen onze oplaadstekker voor de Ipad in het stopcontact laten zitten (onze eigen schuld natuurlijk) en toen we daarover het hotel belden, werden we doorverwezen naar de manager wier voicemail we twee keer hebben ingesproken, zonder effect. Bij nogmaals bellen werden we door de frontdesk minutenlang in de wacht gezet; dat is heel duur met een Nederlandse mobiel........ Manager nooit te spreken gekregen ondanks belofte, alleen uiteindelijk de constatering dat ze niks hadden gevonden. Bah, de klantvriendelijkheid die ze op het overdrevene af willen uitstralen, is dus niet meer dan skindeep. Teleurstellend!! We hebben voor rond de vijftig dollar een nieuwe stekker moeten kopen.......

Datum van verblijf: juli 2015
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
1  Bedank C K
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Wagner Q, General Manager van Holiday Inn Express Boston, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2015
Google-vertaling

Thank you for your posting your valuable feedback here.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 16 augustus 2011

Wij waren te vroeg om in te checken maar ons werd gezegd dat we onze auto achter konden laten op de parkeerplaats.
We kregen zelfs ontbijt aangeboden voordat we de hele dag naar Boston vertrokken.
Iedereen die we spraken bij de receptie was heel behulpzaam en vriendelijk.
De kamer ziet er vernieuwd uit en is heel mooi.
Het tapijt ziet er gloednieuw uit.
Zoals anderen al hebben gezegd, is het zo'n 5 tot 10 minuten lopen naar het Andrew Station.
Er is een aantal restaurants in de buurt maar die lijken niet op loopafstand te liggen.

Bedank Ozmag2
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
4 weken geleden beoordeeld

Datum van verblijf: juli 2022
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
IHG Service, Owner van Holiday Inn Express Boston, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 juni 2022

Datum van verblijf: mei 2022
    • Service
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
IHG Service, Owner van Holiday Inn Express Boston, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juni 2022
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 maart 2022 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: maart 2022
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Meer beoordelingen bekijken