Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.004)
Beoordelingen filteren
2.004 resultaten
Waardering van reizigers
822
737
257
113
75
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
822
737
257
113
75
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 2.004 beoordelingen
13 juni 2014 beoordeeld

Fantastische kamer (2 kamer appartement), goede service, vriendelijk personeel...

Mijn kamer had uitzicht op Charles River... een gratis bonus.

Alleen de locatie is een tikkeltje uit de richting: ik wandelde naar Cambridge (Kendall Square is ong. 45 min wandelen) en er zijn weinig/geen restaurants in de onmiddellijke omgeving.

  • Verbleef: juni 2014, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Marc B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
14 juli 2013 beoordeeld

Zijn hier 3 nachten geweest. Bij het inchecken kregen we een suite omdat de standaard kamers overbooked waren. We hadden een grote living, badkamer en slaapkamer. Allemaal tot in de puntjes verzorgd met mooi zicht op de rivier. Elke morgen lag er een krantje aan onze deur. Bij het inchecken kregen we ook zelf gebakken koekjes. Allemaal leuke attenties.
Te voet is het 45 min van Boston centrum. Er reed ook een shuttle busjes maar 's avonds maakten we er een mooie avondwandeling van.
Perfect hotel voor een citytrip naar de mooie stad Boston

  • Verbleef: september 2012, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank girlyMeeuwen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
DoubleTree B, Manager van DoubleTree Suites by Hilton Boston-Cambridge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 juli 2013
Google-vertaling

Than you for taking the time to provide such fantastic feedback!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
2 weken geleden beoordeeld

  • Verbleef: september 2018, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Andres G, Front Office Manager van DoubleTree Suites by Hilton Boston-Cambridge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: september 2017, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Andres G, Front Office Manager van DoubleTree Suites by Hilton Boston-Cambridge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Andres G, Front Office Manager van DoubleTree Suites by Hilton Boston-Cambridge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken