Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.031)
Beoordelingen filteren
2.031 resultaten
Waardering van reizigers
835
747
259
114
76
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
835
747
259
114
76
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 2.031 beoordelingen
Beoordeeld op 13 juni 2014

Fantastische kamer (2 kamer appartement), goede service, vriendelijk personeel...

Mijn kamer had uitzicht op Charles River... een gratis bonus.

Alleen de locatie is een tikkeltje uit de richting: ik wandelde naar Cambridge (Kendall Square is ong. 45 min wandelen) en er zijn weinig/geen restaurants in de onmiddellijke omgeving.

  • Verbleef: juni 2014, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Marc B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 juli 2013

Zijn hier 3 nachten geweest. Bij het inchecken kregen we een suite omdat de standaard kamers overbooked waren. We hadden een grote living, badkamer en slaapkamer. Allemaal tot in de puntjes verzorgd met mooi zicht op de rivier. Elke morgen lag er een krantje aan onze deur. Bij het inchecken kregen we ook zelf gebakken koekjes. Allemaal leuke attenties.
Te voet is het 45 min van Boston centrum. Er reed ook een shuttle busjes maar 's avonds maakten we er een mooie avondwandeling van.
Perfect hotel voor een citytrip naar de mooie stad Boston

  • Verbleef: september 2012, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank girlyMeeuwen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
DoubleTree B, Manager van DoubleTree Suites by Hilton Boston-Cambridge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 juli 2013
Google-vertaling

Than you for taking the time to provide such fantastic feedback!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 3 september 2018

  • Verbleef: september 2018, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Andres G, Front Office Manager van DoubleTree Suites by Hilton Boston-Cambridge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 augustus 2018 via mobiele applicatie

Verbleef: september 2017, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Andres G, Front Office Manager van DoubleTree Suites by Hilton Boston-Cambridge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 augustus 2018 via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Andres G, Front Office Manager van DoubleTree Suites by Hilton Boston-Cambridge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken