Dotje11
Lisserbroek, Nederland

Mooie dubbele kamer

Beoordeling van Hilton Boston Park Plaza
4,0 van 5 bollen3 dec 2019 beoordeeld
Schoon was het niet helemaal, veel chocolade op de grond, de tv was moeilijk te bedienen (CNN niet kunnen vinden), WiFi werkt prima, douchen in bad maar kamer 10013 met dubbele bedden had een prachtig uitzicht, ook al waren de ramen vies en niet te openen. Veel licht s'morgens in de kamer, alles staat scheef, geen flesje water op de kamer, lekkere bedden, fijn maar duur ontbijt. Maar alles is dan ook duur in Boston! Kleding kopen tijdens Black Friday was leuk. Heerlijke stad en heerlijk hotel. We hebben genoten!!!
Datum van verblijf: december 2019
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 5 dec 2019
Bedankt voor de review!

We zijn blij dat je een geweldige ervaring met ons hebt gehad! We zijn teleurgesteld over enkele van uw zorgen en zullen ons team hiervan op de hoogte stellen. We werken altijd heel hard om ervoor te zorgen dat al onze gasten een aangenaam verblijf hebben. We kijken ernaar uit u weer te hosten voor een nog betere ervaring.

Nogmaals bedankt en een mooie dag verder!
Volledig restitueerbaar
  • travelup.com
2.3 km van Hilton Boston Park Plaza
Meer hotels in Boston bekijken
Beoordeeld op 25 oktober 2019

Zeer kleine kamers met nauwelijks bergruimte en zeer kleine badkamer. Wel weinig burenlawaai. Veel hotelfaciliteiten en goed gelegen op enkele passen van de Metro (Arlington). Maar te duur voor wat je krijgt.

Datum van verblijf: oktober 2019
JonC-GeneralMgr, General Manager van Hilton Boston Park Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2019

Thank you for the feedback, PaulL6946.

We strive to share a pleasant experience with all of our guests. We do hope to see you again soon so we can share a more positive encounter with you.

Beoordeeld op 28 augustus 2019 via mobiele applicatie

Groot hotel met kleine kamers op een prima locatie in Boston.
Het meeste is allemaal op loopafstand. Mooie lobby, vriendelijk personeel.
Kamer was netjes, net als de badkamer.
Lekker ontbijt (niet inbegrepen) en taxi’s staan voor de deur. Zonder file ongeveer twintig minuten van het vliegveld.
Treinstation te bereiken in ongeveer 10 min met de taxi.
Wel even opletten dat je creditcard niet wordt belast met verschillende bedragen op verschillende dagen.

Datum van verblijf: augustus 2019
JonC-GeneralMgr, General Manager van Hilton Boston Park Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2019

Bedankt voor het delen van je gedachten met ons, martijnvroojj.

We waarderen de tijd die je hebt genomen om ons je feedback te geven. Het horen van de suggesties van onze gasten is erg belangrijk voor ons. Dat gezegd hebbende, zullen we zeker kijken naar uw zorgen in de toekomst. We willen ervoor zorgen dat die misstappen voor onze toekomstige gasten worden gewist.

Nogmaals, we waarderen de tijd die u heeft genomen om ons een beoordeling te geven. Laat het ons weten als er een manier is om u tijdens een volgend bezoek te ontvangen. Fijne dag!

Beoordeeld op 10 augustus 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel, centraal gelegen aan park, en dicht bij het luxe shopping gedeelte van Boston.

Snelle Check-in, lobby met mooie bar, en informeel gedeelte voor ontbijt.
Er is ook een Starbucks bij het hotel.

Kamer is okay, beetje aan de kleine kant, idm badkamer. Wat ik niet meer van deze tijd vind is douchen in badkuip....

Verder goed verblijf

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde voor zaken
JonC-GeneralMgr, General Manager van Hilton Boston Park Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2019

Bedankt voor de 4/5 beoordeling, Gevierd!

Het is geweldig dat je zoveel van je tijd hebt genoten! We zijn blij dat je onze toplocatie hebt gewaardeerd. We hechten veel waarde aan het geluk en de tevredenheid van onze gasten, dus we zullen uw zorgen over de maatvoering van onze badkamer met ons team bespreken. We streven naar uitmuntendheid dus we kijken ernaar uit om binnenkort een nog betere ervaring met u te delen!

Heb een mooie dag!

Beoordeeld op 21 juli 2019 via mobiele applicatie

Niet goed! Geboekt voor 4 personen, krijgen vervolgens te horen dat er alleen maar is geboekt voor 2 personen. Voor 50 dollar extra zouden we een kamer krijgen met een kingsize-bed en nog 2 extra slaapplekken, aangezien er geen kamers meer over waren. Kwamen na het eten aan in de kamer, bleek er een klein 1-persoons matras in gezet te zijn. Uiteindelijk moesten we met z’n 3en in het grote bed, en iemand in het losse bed waar de veren uit sprongen. We hadden gevraagd voor nog een bed, was er niet meer. Matras? Nee. Was er ook niet meer.

Datum van verblijf: juli 2019
JonC-GeneralMgr, General Manager van Hilton Boston Park Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2019

Wij waarderen uw feedback, 11 minuten.

We zijn teleurgesteld dat je verblijf bij ons minder dan ideaal was. We geven om het comfort van onze gasten, dus het is jammer dat de grootte van uw kamer niet aan uw verwachtingen voldeed. We bieden een selectie van kamergroottes en ons team helpt u graag een kamer te kiezen die de volgende keer beter bij u past.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen voor een positievere ervaring.

Beoordeeld op 31 mei 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt perfect als uitvalsbasis. Kamers zijn echt heel klein dus als je ruimte wil dan zou ik een ander hotel zoeken. Ontbijt en diner is aan de prijs maar in vergelijk met de omgeving prima. Naast t hotel zit een bar/club dat is wel ok. Park vlakbij is lekker om even in te zitten.

Datum van verblijf: mei 2019
JonC-GeneralMgr, General Manager van Hilton Boston Park Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juni 2019

Bedankt voor de fantastische beoordeling!

We zijn blij dat je zo genoten hebt van je tijd bij Boston Park Plaza! We geven veel om het geluk en de tevredenheid van onze gasten, dus het is uitstekend dat je onze toplocatie waardeerde. We houden ervan onze gasten te laten profiteren van onze nabijheid van zoveel prachtige attracties.

We hopen je binnenkort weer te mogen verwelkomen! Heb een geweldige dag!