MVR
Nederland

Groot hotel op een goede locatie

Beoordeling van Hilton Boston Park Plaza
4,0 van 5 bollen28 aug 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
Groot hotel met kleine kamers op een prima locatie in Boston.
Het meeste is allemaal op loopafstand. Mooie lobby, vriendelijk personeel.
Kamer was netjes, net als de badkamer.
Lekker ontbijt (niet inbegrepen) en taxi’s staan voor de deur. Zonder file ongeveer twintig minuten van het vliegveld.
Treinstation te bereiken in ongeveer 10 min met de taxi.
Wel even opletten dat je creditcard niet wordt belast met verschillende bedragen op verschillende dagen.
Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 30 aug 2019
Bedankt voor het delen van je gedachten met ons, martijnvroojj.

We waarderen de tijd die je hebt genomen om ons je feedback te geven. Het horen van de suggesties van onze gasten is erg belangrijk voor ons. Dat gezegd hebbende, zullen we zeker kijken naar uw zorgen in de toekomst. We willen ervoor zorgen dat die misstappen voor onze toekomstige gasten worden gewist.

Nogmaals, we waarderen de tijd die u heeft genomen om ons een beoordeling te geven. Laat het ons weten als er een manier is om u tijdens een volgend bezoek te ontvangen. Fijne dag!
  • Official Hotel
  • Booking.com
6.4 km van Hilton Boston Park Plaza
Meer hotels in Boston bekijken
Beoordeeld op 10 augustus 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel, centraal gelegen aan park, en dicht bij het luxe shopping gedeelte van Boston.

Snelle Check-in, lobby met mooie bar, en informeel gedeelte voor ontbijt.
Er is ook een Starbucks bij het hotel.

Kamer is okay, beetje aan de kleine kant, idm badkamer. Wat ik niet meer van deze tijd vind is douchen in badkuip....

Verder goed verblijf

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde voor zaken
JonC-GeneralMgr, General Manager van Hilton Boston Park Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2019

Bedankt voor de 4/5 beoordeling, Gevierd!

Het is geweldig dat je zoveel van je tijd hebt genoten! We zijn blij dat je onze toplocatie hebt gewaardeerd. We hechten veel waarde aan het geluk en de tevredenheid van onze gasten, dus we zullen uw zorgen over de maatvoering van onze badkamer met ons team bespreken. We streven naar uitmuntendheid dus we kijken ernaar uit om binnenkort een nog betere ervaring met u te delen!

Heb een mooie dag!

Beoordeeld op 21 juli 2019 via mobiele applicatie

Niet goed! Geboekt voor 4 personen, krijgen vervolgens te horen dat er alleen maar is geboekt voor 2 personen. Voor 50 dollar extra zouden we een kamer krijgen met een kingsize-bed en nog 2 extra slaapplekken, aangezien er geen kamers meer over waren. Kwamen na het eten aan in de kamer, bleek er een klein 1-persoons matras in gezet te zijn. Uiteindelijk moesten we met z’n 3en in het grote bed, en iemand in het losse bed waar de veren uit sprongen. We hadden gevraagd voor nog een bed, was er niet meer. Matras? Nee. Was er ook niet meer.

Datum van verblijf: juli 2019
JonC-GeneralMgr, General Manager van Hilton Boston Park Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2019

Wij waarderen uw feedback, 11 minuten.

We zijn teleurgesteld dat je verblijf bij ons minder dan ideaal was. We geven om het comfort van onze gasten, dus het is jammer dat de grootte van uw kamer niet aan uw verwachtingen voldeed. We bieden een selectie van kamergroottes en ons team helpt u graag een kamer te kiezen die de volgende keer beter bij u past.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen voor een positievere ervaring.

Beoordeeld op 31 mei 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt perfect als uitvalsbasis. Kamers zijn echt heel klein dus als je ruimte wil dan zou ik een ander hotel zoeken. Ontbijt en diner is aan de prijs maar in vergelijk met de omgeving prima. Naast t hotel zit een bar/club dat is wel ok. Park vlakbij is lekker om even in te zitten.

Datum van verblijf: mei 2019
JonC-GeneralMgr, General Manager van Hilton Boston Park Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juni 2019

Bedankt voor de fantastische beoordeling!

We zijn blij dat je zo genoten hebt van je tijd bij Boston Park Plaza! We geven veel om het geluk en de tevredenheid van onze gasten, dus het is uitstekend dat je onze toplocatie waardeerde. We houden ervan onze gasten te laten profiteren van onze nabijheid van zoveel prachtige attracties.

We hopen je binnenkort weer te mogen verwelkomen! Heb een geweldige dag!

Beoordeeld op 6 januari 2019

Uitstekend hotel. Prima bedden Schoon. Zeer vriendelijke receptie. Geven uitstekend advies. Koffie en thee faciliteiten op de kamer (worden dagelijks aangevuld). Voordat je op stap gaat (gratis) flesje water ophalen bij de receptie. Zeker een aanrader. Ligging: makkelijk bereikbaar vanaf het vliegveld. Centrum op loopafstand. Start van de Freedom trail op loopafstand.

Datum van verblijf: november 2018
JonC-GeneralMgr, General Manager van Hilton Boston Park Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2019

Bedankt voor de fantastische recensie, Ria!

We zijn blij dat je zo'n geweldige ervaring met ons hebt gehad! Het is uitstekend dat onze goed uitgeruste kamers en vriendelijke service uw verwachtingen kunnen overtreffen. Dat is wat we graag zien! We kijken ernaar uit om je binnenkort weer te zien!

Fijne dag!

Beoordeeld op 19 oktober 2018

Als je sportief bent is dit een heerlijk hotel waar je onbeperkt gebruik kunt maken van een mooie fitness en daarna heerlijke koffie kunt nemen in het restaurant of Starbucks. ontbijt erg duur maar wel goed. Wij kregen een voucher voor 1x gratis ontbijt. Erg massaal maar we voelden ons er toch wel thuis. Prima voor stedentrip want ligt lekker centraal.

Datum van verblijf: september 2018
JonC-GeneralMgr, General Manager van Hilton Boston Park Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2018

Bedankt voor de mooie recensie, Arina!

We zijn heel blij dat je zo veel tijd hebt genoten van ons! Het is fantastisch dat je onze heerlijke ontbijtselectie op prijs stelde. We geven veel om het geluk en de tevredenheid van onze gasten en uw lof voor ons eten laat ons weten dat we ons werk doen.

We kijken er naar uit je binnenkort weer te mogen verwelkomen voor nog een geweldige ervaring. Fijne dag!