Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 237 per nacht.

InterContinental San Francisco(San Francisco)
InterContinental
Besparingsmelding! 28% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 28% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 333 per nacht.

Omni San Francisco Hotel(San Francisco)
  • Roomservice
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 325 per nacht.

Club Quarters Hotel in San Francisco(San Francisco)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 37% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 37% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 363 per nacht.

Argonaut Hotel, A Noble House Hotel(San Francisco)
  • Restaurant
Handlery Union Square Hotel(San Francisco)
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 263 per nacht.

Besparingsmelding! 31% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 31% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 431 per nacht.

da Vinci Villa(San Francisco)
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 217 per nacht.

Hotel Carlton, a Joie de Vivre hotel(San Francisco)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 275 per nacht.

Fairmont San Francisco(San Francisco)
Agoda.com
Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 385 per nacht.

5 november 2017 beoordeeld

Leuk hotel en ideaal gelegen om de stad te verkennen. Het personeel is enorm vriendelijk en de sfeer is relax. De kamers zijn aan de kleine kant, maar er was nog voldoende ruimte om onze valies open te leggen.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Clayton B, Front Office Manager van The Marker San Francisco, A Joie de Vivre Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 november 2017

Dear Jolien D,

Thank you for taking the time to review your recent stay at our hotel! I am so glad to hear you enjoyed your time with us and that our staff was accommodating! I will also be sure to pass on your kind words to the rest of the team. Please do not hesitate to reach out to us directly the time you are in San Francisco! We would love to welcome you back soon.

Clayton Bishop

23 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Je voelt je hier zeer welkom. Iedereen staat voor je klaar. Gratis heerlijk glas chardonnay of merlot uit Californië tussen 4.00 en 5.00 Pm. Werd meteen andere kamer aangeboden toen we vroegen om langer bed. We hadden kamer met twee double beds werd omgeruild voor junior suite met kingsize bed en twee eenpersoons bedden voor de kinderen.
Zeer vriendelijk personeel. Gelegen op 5 minuten van Union Square aan drukke straat Geary Street, maar totaal geen geluid overlast. Zelfs niet op tweede verdieping. Sfeervolle lobby waar je lekker kunt uitrusten en gratis water pakken. Badkamers zijn wel iets verouderd, maar niet storend.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Clayton B, Front Office Manager van The Marker San Francisco, A Joie de Vivre Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juli 2016

Dear Loes R,

Thank you for taking the time to review our hotel.
I'm very happy to hear that you enjoyed your stay at The Marker - San Francisco.
Hopefully you travel to the Bay Area often so you can enjoy our beautiful city and we can welcome you back again soon.

-Clayton

20 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel The Marker ligt op gelijke hoogte als Union Square, loopafstand minder dan 10 minuten. Ontvangst is hartelijk met een snelle incheck. Wij konden al om 11:00 uur naar onze kamer. Bij incheck gevraagd om een kamer op de 7e etage, bovenste etage was heerlijk rustig.
Kamer was verzorgd met alle voorzieningen.
Mogelijkheid tot ontbijt bij naastgelegen restaurant. Zowel verder in de straat als om de hoek ( 1 blok down) is er zijn er prima alternatieven voor het ontbijt.
Een hotel om terug te keren!

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Clayton B, Front Office Manager van The Marker San Francisco, A Joie de Vivre Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 juli 2016

Dear Tony B,

Thank you so much for your review of The Marker - San Francisco.
I'm happy to hear that you enjoyed your stay at our hotel and your time in San Francisco. Hopefully you travel to the Bar Area often so we can welcome you back soon.

-Clayton

6 augustus 2014 beoordeeld

Wij verbleven twee nachten in Hotel Monaco in San Fracisco tijdens onze rondreis door de USA! Op het hotel hebben we niets aan te merken, moderne en schone kamers en prachtige lobby, loungeruimte en ontbijtkamer.
Helaas bevindt het hotel zich wel in een buurt met veel zwervers, waardoor het 's avonds iets minder plezierig was om rond te wandelen.

• Verbleef: mei 2014, reisde met een partner
25 juni 2011 beoordeeld

Oude krakende en piepende leidingen de hele nacht door. Gelegen in de tenderloin regio oftewel veel junks en daklozen in de avond.

• Verbleef: juni 2011